underground

Nu tog helgen slut för fyra minuter sen, blääää! Kom precis tillbaka från gage, en annan hall där typ alla ja umgås med bor, där vi spelade apples 2 apples, ett spel där man ska kombinera adjektiv och substantiv så det blir lite smart/roligt haha. Jag förlorade, men jag skyller på SJUKT dåliga kort, samt att människor inte förstår sig på mig och min kreativitet! Eller nåt :p Det va iaf ett rätt roligt koncept och jag hade iaf kommit på delad sista plats med jamie om han inte hade cracked me up med att lägga "spontaneous combustion" som jag bara va tvungen att välja som ett inbitet family guy fan haha. Just det, såg på cleaveland show, family guy och lite american dad innan spelet, jag älskar amerikansk söndags-tv! Cleaveland är inte så jättekul, fattar inte riktigt varför det har gjorts en spinoff MEN, det var ett skämt som va så roligt att jag nästan pissade på mig haha, det va ganska långt med bottom line va:

How can you tell who's a rapist at a star trek convention?
By asking who's not a virgin

HAHAHAHHAhahahaha hahaha haaaaah, seriöst, tårar i ögonen, och det va 1000 ggr bättre med uppbyggnaden också.

Okej, jag är sjukt flum, klockan är ett och ja borde sova, men vaknade liksom tolv idag så är inte direkt jättetrött. Och nu insåg jag precis att det har kommit ett nytt avsnitt av ensam mamma söker, så lär bli uppe ett tag till haha...

Men okej, till det mest dramatiska under helgen: Igår hade vi förfest jamies och matts rum, mycket lugnare än fredagens för alla va fortfarande lite döda efter den, men plötsligt knackar det på dörren och deras jävla fanskaps RA står där och hånler. "A bit loud music dont u think? And look look, i can see alcohol". Så hon tog allas IDkort, och skrev upp oss på en lista så vi fick en prick i studentregistret haha... Så jävla löjligt att jag verkligen vill spy på det, jag vet att det är olagligt här och att man måste acceptera det MEN det var så tydligt att hon bara ville jävlas för det va inte ens nån som var full. Personligen bryr jag mig inte, det enda som händer är att man måste prata med sin residence director och få lite skäll av dom. Jag bryr mig mer om en tjej som va med oss som inte dricker och ändå blev uppskriven, och om matt och jamie ifall dom skulle få extra skit för detta. Men vi känner en kille som har 15 prickar så det lär inte vara nån fara. Och folk får ju prickar för att röka på och får stanna kvar ändå. Jag vet fortfarande inte hur dom gör skillnad på det, om det är så att det är lika illa att dricka som att röka på, då ska jag make a fuss - bigtime. Det är INTE samma sak. Men annars är det nog bara att nicka och le och hoppas att det dröjer ett tag innan det händer igen. Vi får hänga mer i college hall - där musikerna bor som såklart är 100 ggr coolare haha. När dom kom på yaman med 25 pers inne på sitt rum, drickandes såklart, så tog den RA:n bara en shot med yaman och gick hahaha, thats the spirit. Vi är faktiskt vuxna människor.

Okej jag borde verkligen lägga mig, jenna stängde av sin laptop nu, före mig, vilket är väldigt ovanligt. Har tre jobbiga lektioner imorrn, ska bli evaluated på creative writing, scary, hela gruppen ska ha läst min story och säga vad dom tycker. Det kommer bli en låååååång dag, så får vi se vad kvällen har att bjuda på - om den har nåt att bjuda på haha. Har lite söndagsångest faktiskt, det var ett tag sen - det är verkligen höst nu. Och vi är mid term nästa vecka, kan ni fatta det??? En halv termin har redan gått här... Sjukt fort trots att jag har klagat mycket, och nu när jag inte klagar så mycket längre går det såklart ännu snabbare... Som alltid.

Nämen, nu fick ja precis en komplimang av pappersvikaren, så med det säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback