a million ways

Dra mig baklänges, vad jobbigt det var att börja åtta idag, stannade hos kinga lite för länge, men vi och aussies upptäckte den otroligt roliga nya funktionen på facebook med att tagga folk i ens statusuppdateringar så det blev en sen kväll med mycket facebook rape hahaha. Om man börjar åtta här betyder det iofs att man kan vakna cirka kvart i åtta om man väntar med frukost - det är det positiva med campuslivet. Men det känns som om jag aldrig ritkigt sover djupt här, eller så vaknar jag när solen skiner in, för jag är alltid halvvaken när klockan ringer. Aja, var totalt död på lektionen, lyckades norpa en dator längst bak, så jag facebookade och läste BT hela lektionen haha. Lyssnade litegrann dock, vi pratade om crime stories mainly, men sen berättade han om en som hade stoppat sin penis i ett avloppsrör och fastnat, så typ brandkåren fick komma och skära bort en bit av röret och sen ta honom till sjukhuset. Då va min uppmärksamhet på topp igen haha.

Efter den lektionen var jag iaf ledig hela dagen och det har varit jättefint väder. Dom flesta hade ju lektion dock, så jag strosade runt i stan eller vad man ska kalla det, på egen hand ett tag, men det var nice, jag tycker om att gå själv. Tittade in i en skivaffär dom har här, som jag verkligen inte fattar att den kan gå runt, men det gör den och det går bra för dom också sa mannen bakom disken. Skönt ändå, ska stödja dom lite och köpa nån födelsedagspresent till nån där eller nåt tror jag. Hittade även en skitstor antikaffär, och guuuuuud vad jag önskade att jag hade egen lägenhet nu när jag var där. Jag vill inreda mitt place blandat modernt blandat antikt, och d'r fanns perfekta småsaker för det. Men men, dormlife is the shit haha...

Tiden gick iaf väldigt fort på nåt konstigt vänster och nu inser jag att jag borde pluggat iaf hälften av tiden jag gjorde nada men aja.. Sen sprang jag på pappersvikningskillen, det var roligt haha, mer sånt tack.

Nu är precis taco tuesday avklarad och jag måste frsöka skriva nåt innan vi ska se på into the wild hos kinga.

Just det, det skedde ett våldtäktsförsök här igår, på parkeringen typ 2 min från mitt hus, där jag joggade helt själv 45 minuter innan försöket. Slut med kvällspromenader/jogg... Blä, jävla idioter alltså. Jag vet att det här är usa och så, men där jag bor är som ett stort sommarläger så man tror liksom inte att sånt händer, men detta förklarar alla campuspolisbilar igår. Dom tog nästan fast matt för att han knackade på ens fönster hahaha.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback