meningsskiljaktigheter

OggC om du läser det här, kommer du ihåg han som hette så på lunarstorm hahahaha?

Hur som helst, jag kom precis hem från poughkeepsie galleria, gick aldrig på oktoberfest för det regnade så ah, får ta det imorrn istället. Blev en del shopping nu, jag har kommit fram till att jag älskar köpcentret i poughkeepsie, och idag fick jag två nya vänner, dom som jobbar på kinesrestaurange hahaha, lärde dom lite svenska. Jag köpte en skitsnygg, billig, fakeskinnjacka på forever 21, samt en söt topp och massa håraccessoirer. Blev även en väska och en scarf från hm och ett par sovshorts från target. Nice! Behöver fortfarande en plånbok och en klocka (japp, ska börja använda det haha).

Men nu till varför jag kände för att blogga nu. Jag kom precis hem, klockan är kvart i tio, det är fredagskväll.
Min roomie sover.
Det är becksvart i rummet.
Jag smsar kinga, som svarar i samma sekund "they're sleeping..." om hennes roomie+bf.
What the actual fuck, vi har verkligen världens tråkigaste roomies haha. Men kingas vaknade och gick därifrån så nu ska jag dit och vi ska blanda tequila sunrise, woo! Australiensarna kommer också, även om dom båda har freaking luftrörskatarr haha, det är strongt! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: vicky

åååh du ska börja använda klocka.. FINALLY!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback