mi casa

Idag tog jag lite kort på mitt rum och på campus, here you go:


knackelibang on the door

svartvitt: jennas sida,  rosa: min sida

tycker inte riktigt om upplägget på garderoben, ofta jag når upp högst upp...



'




Rummet är ju som det är kan man väl säga. Men omgivningarna tycker jag är helt underbara, blir så lugn när jag går ut och går här. Nu har jag lite småont i halsen, så tror jag ska lägga mig i sängen och läsa pride & prejudice & zombies. Läsa är underskattat, måste slita mig från datorn lite mer av min slötid! Hoppas solen håller i sig som den gjorde idag. Det sägs dock att på torsdag blir det högst 11 grader, gaaah. Men aja, jag har hört att ni har frost där hemma i svedala? Mohahaha.

Idag lärde vi oss förresten hur man gör en blogg på journalistiken. I en och en halv timme freaking timme och ändå hade folk frågor. Jag vet inte, det är väl inte direkt rocket science?

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: tea

HAHAHA klart det är rocket science! <3

2009-09-30 @ 14:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback