my baby and I

Jag har en ny älskling, någon ny att hålla i handen när det är mörkt - en ny samsung, en ny mobiiiil haha!
Känns mycket skönt, och äntligen har jag en telefon jag kan använda, hade ju inte täckning på campus med min tele, asbra verkligen... Så idag har jag verkligen varit uppslukad av den. Älskar att det är tangentbord, fast kommer ta ett tag att vänja sig vid. Mina dagsplaner gick pga detta helt i stöpet, okej inte enbart pga detta, jag vet inte riktigt vad jag gjort idag som tog så mycket tid. Tur att jag är ledig imorrn, måååsteee öva och plugga.

Jag skrattade i sömnen för några dagar sen för övrigt. Det var awkward, jag vaknade upp av mitt eget asgarv hahaha, och min roomie också. Inte för att hon kommenterade, hon pratar ju inte så mycket hah... Även om det är som att dela rum med en vägg så är det ändå jobbigt att det ALLTID är nån här. Börjar vänja mig dock, börjar vänja mig vid det mesta här och skrattar åt det haha. Kinga och jag kommer inte få byta och dela rum med varann, så det är bara att bita i det sura äpplet helt enkelt. Åker ni nånsin till USA  i samma ändamål som jag så kan jag säga er att dom som inte väljer att dela rum med en kompis efter ett år på skolan har helt enkelt inga kompisar/är väldigt jobbig att bo med och det är dom man blir placerad med - dom som blir över haha. Freshers här bor alltid ihop, det tänkte jag inte på. Ska väl vara glad iaf att jag fick det första alternativet på ett sätt, hon är ju iaf inte all over the place.

Kollade på kommentarer i matsalen idag med, ska nog göra en liten serie av detta, den roligaste idag var:
The fruit was too warm =(

hahahaha.

Idag fick jag också veta nåt som gjorde mig väldigt glad.
Kan dock inte helt släppa tanken på hur perfekt det kunde vara om vissa faktorer vore annorlunda.
Det är inte lätt att tycka om någon på riktigt, men det ska det väl inte vara.
Men jag är avundsjuk på alla som det flyter på för. Screw you haha!
Jag har iaf en countdown igen, iaf till 90 %, alltid något!

Pratade med familjen idag, nåt som är så mysigt med videosamtal är att man hör alla ljud runt omkring också, som att siki jamar, tv:n är på, radion är också på, alice lyssnar på EMD, pappa går i trappan och mamma säger "var fn la jag min klarinett nu igen?"
hahaha. Det är mitt hem in a nutshell det, and i miss it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback