swenska tjej - it's the grej

Hahahaha så nu kommer det fram. I lördags urartade ju vår förfest lite, så blev bara jag, matt, jaime (tjejen), och brenner (amerikan) som kom iväg till klubben från vårt gäng. Den sistnämnda är en kille som är som tagen från en american college movie. Okej, han är trevilg och så, absolut, men han tror alldeles för mycket om sig själv, pratar skitlöjligt med en tillgjord mörk röst och spänner sig heeela tiden. Hans facebookprofilbilder är alla på sig sj i speedos haha. Han ser inte dålig ut alls, men han är bara för mycket. Hur som helst så va han på mig på dansgolvet, men det kändes ganska naturligt att dansa med honom, vi va ju två tjejer och två killar, och jagh ade hängt i hans kompis rum (stripprummet) under kvällen. Men sen kände ja att jag verkligen inte fattade hans intentions och drog mig undan lite. Då frågar killen om jag tycer det är konstigt att amerikanska tjejer typ gnuggar sig mot killarna när dom dansar, jag sa nej, han sa men varför gör du inte det då HAHA. Det var väldigt awkward, och han ba "in america, dancing is all about hooking up" (han är 18 kanske bör betonas) och jag blev mer och mer obekväm och sa bara att det är ju lite tråkigt he he heeeeeh. Han hade attityd som "det är inte farligt, kom nu och dansa porrigt med mig" haha. Sen hade vi en lång diskussion om sverige och jag trodde att nåt hade gått in. Men nej.

Nu berättar jamie att han dagen efter hade varit skitsur och ba "hon dissade mig pga kulturskillnader, varför dansar dom inte som vi gör i sverige, aja hookade upp med en annan brud till slut". HAHAHAHA. Så typiskt, kunde ju inte bara vara så att jag helt enkelt inte va intresserad när jag märkte hans intentions. Nej nej, nationalitet såklart, jovars, han har inte varit på ett svenskt dansgolv uppenbarligen haha. Han kunde tydligen inte ens sina fördomar - svenska tjejer är väl slampigast i världen enligt dom flesta. Jag blir bara så lack att han kan gå in med en sån attityd. Jag skulle nästan vilja lägga upp en bild på honom här haha, för det är så uppenbart  bara genom att se hur han pose:ar hur han är som person. Men nej haha.

Just det han hade sagt nåt så sjukt kul till jamie och matt också, i matsalen, typ att han hade ätit själv och inte sett dom för han gillar inte att kolla runt i matsalen efter folk för då ser man så osäker ut HAHAHA! Wow. Jag lär träffa honom ett antal gånger till dock för han är verkligen överallt haha, får hoppas han växer i våra ögon men jag tvekar haha.

Bottom line: Det är skönt att man har mognat och inte är 18 år längre. Och det är alltid kul att träffa amerikanska stereotyper.

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHA omg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback