strawberry surprise

ojoj, en vecka sen jag skrev i bloggen haha.

tisdag: historiaprov, gick okej. kommer inte ihåg nåt mer significant haha

onsdag: efter skolan, plugg med vix och hun at bibblan. jag försvann därifrån lite för att ha min sista flöjtlektion + sånglektion (med mikrofon, det va kul ^^ ) för terminen. sen mer studande, och en upptäckt av niiiiiiils, världens sötaste gamling haha. vi tog kort på honom i smyg... lång historia som nog låter rätt cp hahaha. sen fortsatt geostud..... FUNNEL EFFETCT <3 hahaha. honey hade även kemiprov, sex prov på en vecka, och det gick wihoo IB spirit <333

torsdag: började med geoprovet. tror det gick bra. sen öh.. JO just det, vi provade bluetooth i matsalen HAHAHAH så jävla kul. vi skickade bild på nils till nån vid ett bord en liten bit ifrån oss. det va ett sant nöje ^^  sen bestämde jag mig för att dra hem efter matten eftersom jaginte hade gjort svenskaläxan, text och tanke som terese verkar ha glömt bort, and im happy haha :D och därmed hoppade jag även över idrotten, så nu kommer jag aaaldrig mer ha det igen haha :D sen va jonas här på kvällen, mysigt ^^

fredag: öh.... det va en soft dag. fick mitt betyg i franska och blev overhappy hhahaah ^^ historian va väl ok också haha. vicky sa påskhuvud istället för kyckling.. sen va anna här på kvällen, och vi hade kul :D såg på "vi hade iallafall tur med vädret" haha och massa vintersork filmer :P och planerade italien lite och snackade som vanligt ^^ lääängtar till italien, vi ska äga allt och alla haha <3

lördag: gbg med asianbabes :D köpte nya cheap monday jeans som jag älskar haha. honey köpte också, och båda hade den nya loggan, yeah haha ^^ sen åt vi buffé och omg... mättnad.. fast sen åt vi mc flurry strawberry surprise också <333 och den är god :D

söndag: typ heldag with my baby, hut mysigt som helst, älskar dig <333

Pure morning - placebo
A friend in needs a friend indeed,
My Japanese is better,
And when she’s pressed she will undress,
And then she’s boxing clever,

A friend in needs a friend indeed,
A friend with weed is better,
A friend with breast and all the rest,
A friend who’s dressed in leather


idag va det också en softish dag.. engelska och svenska. mat. har inget matkort, så snyltade på andras som inte ville äta förra veckan haha. men idag åt jag på vickys talrik, haha vi delade och det såg kul ut för tallriken va typ jättefull haha. men jag blev mätt ^^ sen hade vi frivillig TOK som bara jag honey och vicky va på haah. sen kom sama och aneta. det va kul dock, i (L) cavallin hahaha. sv + eng + dan :P så fick vi våra omdömen på uppsatsen och det va kul kul ^^ bright TOK futures hahahah.  sen åt vi strawberry surprise, fick skjuts hem av min familj hahaha. och nu sitter jag här. ska se på idol om en stund. det är jättefint väder men ja orkar inte va ute.. haha. va faktiskt ute på tomten lite förut. nu vet ni.
imorrn ska vi fira nationaldagen @ vix syrras place haha.
men vicky hade missuppfattat nationalsången lite.... "den blomstertid nu kooommer... eller vänta hur går den?" hahahahah
och bara så ni vet, forest passion är inte en fanta... HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: jonsey

uppdatera ffs!

2006-06-10 @ 03:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback