mad cow disease

nu ska jag lista upp för och nackdelar i mitt liv just nu ^^ 
 
nackdelar:
- smärta + illamående = mad cow disease
- ibumetin är mycket sämre än ipren
- jag är trött
- jag måste plugga mer (HEJ JAG HETER ELZA OCH FATTAR INTE GEOGRAFIN)
- jag har inte läst ut brott och straff
- jag har inte gjort något kul idag och sitter i nattlinne
- jag låter egoistisk med tanke på att jag har skrivit jag typ 5252 ggr

fördelar:
- jag har mindre ont än igår
- jag kan skylla på att ibumetinen gör mig trött
- jag har iaf pluggat en del
- brott och straff är ändå rätt bra
- jag ska träffa jonas senare (han är nog dock inte på bästa humör, läs: finland förlorade)
- jag har ett hjärta på min högra lillfingernagel! hahaha
- jag är faktisktinte egoistisk ^^
- det är mors dag, grattis mamma! hahaha


era mammor är bullbull!
HAHAHAHAHAA

haha singstar & lie detector i fredags :D

fun fun, fast jag blev ägd på material girl! irritation, fast inte lika irriterad som honey är på nirvana

HAHAHAH <3

och jouhaine om du läser det här, titta kossan! 



vad heter finlands sämsta bärodlare?
Maski Hallonen 

HAHAH  i (L) suomi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback