you bring the sun out

igår mina vänner gick jag en mil, det tog tre timmar haha
för vicky tog det fem <3<3<3<3
hur som helst vi fick korvar utdelade till oss som vi skulle grilla, men grillningen blev aldrig av för min del.
så när asianbabes satt i stadsparken senare på dagen säger vicky "jag har korvbröd" varpå jag svarar "jag har korv" vilket leder till "ska vi äta?"
förtydligande: korven va INTE grillad. den va dock vegetarisk så vi åt inte rått kött... hahahaha
älskar er vicky och honey (L)(L)(L)(L)(L)(L)

idag har jag bara en lektion nice som fan även omdet är nationellt prov i franska HÖRförståelse..
hata det men men

and this is for you:
you bring the sun out
to warm my life up
to make my love grow, everyday
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sjöng You bring the sun out idag:D

2006-05-10 @ 17:42:18
Postat av: elza

haha jag med, sen laddade jag ner den ^^

2006-05-12 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback