elza päls ^^

den här dagen kan sammanfattas med två ord,
lång och flummig  
dock väldigt roligt då och då ^^

det hela började med en inställd psykologilektion (inte första gången det händer)
och alltså, en och en halvtimmes häng i torget (ytterligare en gång, jag vet att det heter på, men det är ju inget riktigt torg :P)
vix och jag spelade biljard, det va inte riktigt min grej idag verkade det som (inte för att det nånsin är det, men idag sög jag hårdare än vanligt)
sen ville patrik och jakob va med, och patrik valde helt klart fel person att va i lag med haha, men han fick ju iaf skratta åt hur jag höll kön (hahaha kön!). biljardkön
my mind is corrupted hahaha.

sen va det klassråd, hål och BRANDLARM.
det va KALLT! för jag hann inte hämta min tröja/jacka, så jag frös i min dieseltröja med typ hål i ärmarna (haha alltså det ska va hål :P...)
sen biologi och matte, så himla flum men väldigt roligt, mycket tack vara diala yehya hahaha.
sista lektionen, franska, kallt, segt men ah, helt okej ändå.
vi fick läsa en artikel om alcool hahaha.


hahah kom precis på att jag skulle skriva ner en konversation från igår.
den utspelar sig på väg från matsalen till skåpen.
honey och vicky börjar prata samtidigt och sen säger båda "neej säg du"
och håller på så ett tag tills vicky börjar;
V: okej men.. eh.. jag skulle bara säga att.. mina läppar är konstiga!
E: eh okej, honey din tur
H: haha jag undrade bara hur det kom sig att ni som är så korta ändå går fortare än mig?
HAHAAH det är bland annat såna här moments som jag förstår hur mycket jag älskar er.


det här från overheardinnewyork är också kul:


Girl: Ok, let's name some idioms.
Guy: I don't know what you're talking about, but you go first.
Girl: Ok. 'Hit the hay.'
Guy: 'Suck the dick.'
Girl: Ummm...

hahaha, smart kille det där :P


idag har jag lagat mat, im so good ^^
nu väntar jag bara på att jonas ska komma så vi kan äta den haha.
ich habe hunger :P  (vet inte hur det stavas, sorry german people)
teknis är för övrigt sponsrade av santa maria den här veckan så matsalen är rätt roligt dekorerad.
men kul med kryddor, typ tikka masala eller va det nu hette.


vill ni veta nåt kul, imorrn har jag bara EN lektion, TOK och den ska jag inte gå på mohaha.

den är tillochmed förkortad till typ 20 min, så jag är ingen dålig människa haha.

in yah faces ^^

okej, en sista från overheard:
Hot southern girl #1: So, before I came up here my mom is like, "Be very careful around those northern boys, they think all southern girls just love to cook and fuck."
Hot southern girl #2: Oh my gosh, are you serious? They think that? That's so messed up!
Hot southern girl #1: I know!
Hot southern girl #2: But I really do love to cook... And fuck.
Hot southern girl #1: I know... Me too.

omggggg amerikaner hahaha.
they are freakin' funny.
men svenskar lyckas också rätt bra på tjuvlyssnat, detta är iofs en tysk men ändå

(Ett tyskt äldre par ~55+ står i informationsdisken.)
Kvinnan: Säljer ni gasspisar och ugnar här?
Personalkille: Nej, gasspisar kan vara lite svårt att få tag på. Det är faktiskt inte så vanligt med gasspisar i Sverige.
Kvinnan: Vad tråkigt. Ja, i Tyskland är vi väldigt bra på att tillverka gasugnar.
(Mannen tittar på kvinnan och försöker dra henne därifrån. Personalkillen vet inte riktigt vad han ska säga.)



nu tackar elza päls för sig :P


Kommentarer
Postat av: Honey

hahaha elza PÄLS hahahahahahaha :D

Postat av: Jennica

Hahaha oh tyskarna var det roligaste på länge:D

2006-11-07 @ 21:22:26
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: vix

elza har bara råd med söndriga kläder!! moahaha ;D

2006-11-08 @ 20:19:13
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback