en moders kärlek

Girl: Do you think I should have a party?
Mother: No, no one would come.
Girl: Why not?
Mother: Because you smell.

hahahahahah.
för roligt.


studiedagar är niice. min har sett ut ungefär såhär:
har gjort lappar med biologitermer haha. det bästa sättet att lära sig, i promise. jag skriver alltså till exempel "metabolism" på ena sidan, och vad det är på den andra. har 22 st om chemistry of life (för övrigt tråkigaste topicen ever) än så länge haha.
och fattade matteläxan, vilket gjorde mig glad haha.
det va dock inte det som va nice, utan nice va att sova länge och va med jonas.
orkestern va ett riktigt sömnmedel förutom pausen måste jag säga. 
har lite panik för end of term testen, speciellt eftersom jag ska va med på julkonsert dagen innan biology.
och nej, jag hade inte tänkt försöka lära mig allt då :P
men ändå haha.
nåt som stör mig lite är att jag bara har två end of term test men ändå lyckas få dom samma vecka, 49 och sen ingenting alls v 50
MEN ska väl inte klaga.

"thomas har tappat bort sin slickepott!!!"

ne det blir nog inte roligare än såhär idag haha.
snart är det ju anders och måns iaf ^^


Kommentarer
Postat av: Honey

det va dock inte det som va nice, utan nice va att sova länge och va med jonas. Notera att du skrev "va" 4 ggr i samma mening :P *heart*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback