fear no darkness

den här dagen kan sammanfattas som kort och ganska meningslös :P
och mitt halsont är värre, suck.

imorrn åker jag till arboga efter franskan, farmors begravning på fredag.
jobbigt måste jag säga..
kommer tillbaka på lördag.


jag har inget bättre för mig än att quota nåt från en av mina absoluta favoritlåtar.
the calender hung itself - bright eyes
snacka om en låt som har känsla.
<3

Does he kiss your eyelids in the morning
when you start to raise your head?
And does he sing to you, incessantly,
from the space between your bed and wall?
Does he walk around all day at school,
with his feet inside your shoes?
Looking down every few steps
to pretend he walks with you?
Oh, Does he know that place below your neck
that's your favorite to be touched?

And does he cry through broken sentences like,
"I love you far too much"?

Does he lay awake listening to your breath?
Worried you smoke too many cigarettes?
Is he coughing now?
On a bathroom floor?
For every speck of tile
There's a thousand more
You won’t ever see
But most hold inside yourself
Eternally

Kommentarer
Postat av: Jennica

Wunderbar text:)

Postat av: Honey

verkligen

2006-11-16 @ 17:56:57
Postat av: Vicky

hjärta (anledningen till att jag skrev det ist för att göra själva ikonen med en trea är för att den annars inte skulle ha kommit med för det har hänt förr. haha nu vet ni ;D)

2006-11-16 @ 21:34:50
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: jonsey

riktigt bra text måste jag säga. Gruppen ska jag dock inte kommentera. MUTTMUTTMUTT

2006-11-20 @ 01:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback