good morning

haha, kom på att jag glömde skriva varför mitt förra inlägg heter "the real slim shady" hahaha
det är nämligen för att när jag städade hade jag på shuffle på winamp och plötsligt kom den!
visste inte ens att jag hade den.
men det va eminem när han va som bäst måste jag säga haha ^^


kom på att jag inte heller har nämnt  att asianbabes ska på justin timberlake och se hans sexyback, wohoo haha
ska bli kul att trängas med alla fjortisar hihi
och han är faktiskt både världsartist och het, so don't judge me ^^




idag börjar jag 11.10 och klockan 13 ska jag va informatör för nior.
hoppas det är bodabarn ^^

ne nu ska jag läsa om awakening på sparknotes och göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: jonsey

me judging you.

2006-11-22 @ 12:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback