hej hej, hemskt mycket hej!

igår anlände skolkatalogen, och till IB2A:s stora besvikelse är våran bild lite suddig.
jag skiter väl i alla andra (haha) men min näsa ser sne ut och det stör mig nåt oerhört haha.
och folks ansikten är blurry.
men men, ändå kul med katalogen ^^
en djupare analys ska snart ske, eller vad säger du vix?


fredag kväll tillbringades med anna ^^
skolkatalog och idoljohan va väl genomgående teman haha.
haha jag vet, killen har inte nån vidare röst, men känslan!
det är den jag har hållit till godo med sen danny lämnade idol.
nu är det inte roligt längre, självklart kommer "norrlands guld" vinna.
det kan jag väl unna honom.
men det är inte särskilt spännande.
för övrigt gillade jag eriks (aka trädgårdstomten) version av gnarls barkleys crazy.


idag har jag enbart pluggat.
ganska tragiskt men ack så nödvändigt haha.
jag längtar till jullovet, ska bli skönt.
men jag längtar inte till julen.
det kommer kanske när det blir snö eller nåt.
men jag är inte på vinterskohumör.
det är jag iofs aldrig.
saknar sommar och ballerinaskor ^^



förresten, under en av mina femminuters pluggpauser idag kollade jag på "williams skratt"

för gulligt!

man blir verkligen glad av honom haha.



nej nu ska jag äta, duscha och ha en mysig kväll med jonas <333


Kommentarer
Postat av: jonsey

William & Totte Boll

2006-11-26 @ 12:57:41
Postat av: vix

jaa sooon ^^ hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback