morning has broooken. haha

ska bjuda på lite bilder från gårdagens fest ^^

mumma
mums chiiips. haha ^^

singstaar
singstar, hoobastank - the reason, haha kolla båda jag och honey har prickat tonerna perfa ^^ fast hon vann sen hahaha.

jouhaine hahaha
jouhaine goes i extas eller nåt haha. och anna skrattar :D

chewing gum hahah
vickys bubbla sprack precis, aaaw

hmhmhm
hahaha, myshög ^^

wohoo
yeah :D


rolig dag måste jag säga, men den gjorde en väldigt trött.
och på lördag blir det baikfest wohoo :D
ska jag plugga nu eller vad? fuckfuck orkar inte.
det jag allra helst skulle vilja göra nu är att shoppa kläder, im so shallow haha.

omg snart skola igen, lovet går tooo fast.
jag ligger rejält efter i min planering, men samtidigt tänker jag, det här kanske är det sista lovet nånsin jag faktiskt skulle klara att inte plugga nåt.
fast frågan är om jag verkligen gör det haha.
nej nu ska jag sluta ha en inre monolog om mitt pluggande, för det måste verkligen va skittråkigt att läsa haha.
så nu skriver ja inget mer idag, pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Honey

morgonfester ftw^^^^

Postat av: Anna

haha morgonfester is the shit ;P
min bak är ju riktigt snygg på bilden :P

2006-11-03 @ 19:45:46
Postat av: elza

haha japp det är den, och det verkar orre tycka också hahaha.

2006-11-04 @ 11:08:53
URL: http://pell.blogg.se
Postat av: Vicky

hell yeah :D

2006-11-05 @ 19:18:13
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback