okej, jag är en fjortis

men VARFÖR åkte danny ut?????!!!!!

           FOTO: TV4/Daniel Ohlsson



aja, jag ska sluta va en fjortis nu, men jag kan inte riktigt släppa det.
jag har alltid gillat cissi men hon sjöng falskt igår, hennes framträdande va en katastrof!
johan däremot va bättre än vad han brukar va, men ändå, inte alls i klass med danny.
okej, NU ska jag sluta va en fjortis.


förutom idol (hahaha) hade jag en underbar kväll igår med jonas <3333

löv


jag är för övrigt en svag människa för jag pluggade lite engelska igår, men sen gick jag med mamma till stan istället (hon skulle köpa en kofta åt mig, vem nappar inte på det liksom?!) och sen bestämde jag mig för att jag inte behöver göra läslogg till frankenstein. men det fick mig iaf att må bättre ^^  nåt som däremot skrämmer skiten ur mig är att vi ska ha interactive oral nästa vecka... men, enligt robin kan man ju inte plugga till den så, det är väl bara att se vad som händer.
nog pratat om skolan, min kofta är underbar och jag införskaffade även en mysig mössa ^^
och jag sitter och skriver det här i pyjamas hihi.


party party ikväll, wohooo ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

idÅl e fÖR 14iZarNa likZOM.

2006-11-04 @ 14:33:36
Postat av: Jennica

hahaha jag håller med helt och hållet, och om det gör mig till fjortis så fine haha. Jag och linnea sa just det, eller igår, att vi drog sånna där dramatiska flämtningar när dom sa "Danny." hhaha^^,

Postat av: Anna

I join the fjortisklubb with you elza :P

2006-11-04 @ 17:22:22
Postat av: helen

danny va kass ;D

2006-11-05 @ 12:15:41
Postat av: vix

jag såg bara när han åkte ut.. suuuck :( nu finns det ingen mening med idol längre.. hahah ;P

2006-11-05 @ 19:21:27
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback