she looks like a model

except she's got a little more ass
haha i love justin.


ojoj, inte bloggat på 3 dagar, shame on me.

i söndags
min och jonas niomånadersdag ^^ 
dock pluggade jag mest den dagen också haha 
jag va på friskis med vix, det va längesn för vi har båda varit sjuka ett tag.
jag fick håll!
brukar inte få det så det kändes som om min kropp var i obalans :P

måndagens roligaste va nog filmen vi ser på TOK haha.
a beautiful mind.
sen va det hem och plugga franska och biologi.
fast jag träffade jonas en snabbis också.

tisdagen va en lååång och jobbig dag.
vi hade "friends dag".
lyssnade på nån kille som berättade om nån annan mobbad kille.¨
i boråshallen.
tvåorna skulle sitta på sidan som "vätter mot skolan" och ettorna på den som "vätter mot netonnet"
vad hände med höger och vänster?!
sen skulle vi tillbaka till skolan och diskutera "friends ord" haha.
jag, patrik och emelie fick solidaritet.
oerhört givande. inte. haha
sen hade vi biologi = ytterligare en rast som försvann.
matten va seg, haha lars ska tvinga oss att ha på mp3 så vi inte pratar så mycket.
och sen, den sista lektionen den jobbigaste dagen i veckan va det dags för franskaprov.
vet inte riktigt hur bra det gick, men skööönt att ha det avklarat.
riktigt skönt.
sen fikade jag med lina och anna ^^
träffade jonas på kvällen och fick reda på att jag har en sällsynt gåva, sa honey iaf haha.

och nu är det onsdag och det är ingen vanlig dag för det är vickys födelsedag ^^ haha
grattis gumman <333
åldrandet har märkts bland annat via senilitet haha.
vi firade genom att fika på orion, mums ^^
och jag kom fram till
"att vara uteliggare är lite som ett data spel.. fast jobbigare"
haha.
det va egentligen inte så jag menade, men ah :P
fick även en bitchblick av en servitör (eller jag tror faktiskt han va prao, han såg liten ut), för att jag sa att dom på silvan borde veta bäst hur det uttalas hahaha.
sen va det extended essay info och jag är lite kluven.
men det lutar åt svenska.
nu kom jag precis hem från luciaövning, där jag blev framröstad till lucia hahaha, lite oväntat men ah det blir nog kul ^^
vi hade den  komiska uppsjungningen idag igen för övrigt.
fick verkligen anstränga mig för att inte skratta haha. ´


jag förstår ärligt talat inte varför jag såg på bonde söker fru istället för att plugga haha.
men det va ganska roligt.
en bonde sa att  "när man är kär känns det som om man har ett elstaket i arslet"
haha, vackra ord om kärlek.
och alltså jag fattar det verkligen inte, gör ni det? hahaha

hela programmet i sig är oerhört patetiskt, men det har sina moments måste jag säga :P

(notera: jag har bara ettan, tvåan, fyran och tv6)

och barnkanalen och the voice men dom slutar ju efter 18 haha.

okej, det här inlägget fick en oanad vändning, ett helt stycke om bonde söker fru?!
hahaha, dags att lägga ner då tror jag.

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Honey

åååh, bra inlägg :D Sillvann ftw :D

Postat av: Jennica

Ooh, grattis till nio månader=)

2006-11-29 @ 21:57:46
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: jonsey

wieeeee. undrar om sockervatten är bra för o fixa håret med, lär ju vara bättre än vax.

2006-11-30 @ 10:56:21
Postat av: Honey

now that's just gross. typ som den där mary hahaha :D

2006-11-30 @ 16:27:42
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

btw bloggen ser "normal" ut nu haha aah men du fattar och grattis till 9 också ;D:D:D

2006-11-30 @ 16:29:32
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

det var roligt att kommentera haha hmm... okej ne jag hade ingert mer att skriva

2006-11-30 @ 16:30:10
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

nu vet ni :D

2006-11-30 @ 16:30:20
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

tänk vad glad eölza blir när det står typ "10 kommentarer" så är alla från mig MUHAHAHA

2006-11-30 @ 16:30:51
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

förlåt jag ska sluta nu jag lovar :)

2006-11-30 @ 16:31:05
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Honey

NU!

2006-11-30 @ 16:31:14
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: elza

haha, BITCH :P

2006-11-30 @ 18:09:11
Postat av: uhmm :S

var det min födelsedag? :O :O

2006-11-30 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback