dill

idag är en sån dag då min koncentration borde ha varit på topp mellan 8-17, tyvärr finner jag det ganska svårt :P
jag ska sammanfatta min dag i en liten lista.. haha jag blir alltid så klämkäck när jag bloggar.
1. vakna upp i kyla och vara fruktansvärt trött, men inse att pappa kan skjutsa mig och vix till skolan
2. psykologi, ett sömnpiller men kul då och då, fast det beror oftast på nåt helt annat än själva psykologin
3. här skulle jag egentligen haft en ganska lång rast, men det va författarföreläsning pga kulturveckan (eller vad man nu ska kalla det) och det va obligatoriskt att vara där. men eftersom jag är fruktansvärt smart och effektiv hade jag med mig matte och franska och pluggade under hela föreläsningen haha. 
4. mat - fatta, det är POTATIS VARJE DAG den här veckan (inte bara potatis nej haha). jag tycker inte om potatis lol.
5. biology. diala är rolig hahahah.
6. matteprov, jkhkfsdh........ fittgraf :P
7. franska, hahaha dill :P och fatfoul ahahaha. det va kul iaf ^^
8.  sånglektion, lina och jag dissade akvarell mohaha.
och nu sitter jag här, ska snart spela flöjt (konsert snart gulp) och längtar efter my baby.
plugga ska jag iaf inte göra alls idag. phew.



Tjej ~16 #1: Asså jag fattar inte hur de kan göra toapapper av lamm!
Tjej ~16 #2: Men det gör man ju inte!
Tjej 1: Men vad gör man toapapper av då?
Tjej 2: Av typ träd!
Tjej 1: Ja, men då fattar jag inte varför de har lamm med i reklamen.

hahahah

http://gayhug.istheshit.net/ 
this is the shit! hahaha fuckin' cute


Kommentarer
Postat av: vix

hahahah fatfoul och dill ;D

Postat av: Honey

POTATIS^^

2006-10-17 @ 20:09:19
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback