har du en blåsa?

heeeeeeeeeej!

idag har jag:
- vaknat och varit oerhört trött
- gått till skolan i boots, var dock inte jobbigt
- låtit *klick klick*
- haft en mycket givande psykologilektion
- haft ett OERHÖRT givande klassråd (förutom den underbara ordföranden honey haha)
- haft rast, då vi först störde pluggande människor och sen lyssnade på diala och cicci - so sick of love songs, superbra ^^
 - ätit lunch
- haft biologi, ny topic - chemistry of life - underbart........ inte haha.
- haft matte som urartade totalt. "be quiet!!!" "det va så tyst och skönt när ni va ute, gå ut igen!" "can you just leave him alone?!" "men vi är väl inte värst? eh.. jo"
- haft franska, som honey är mycket bra på att påpeka att hon INTE har. hahaha. je t'amie anyway!
ne nu orkar ja inte mer haha.
läs dom här mycket givande listorna och enjoy:

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:

- Rakel
- Bert
- Gerd
Tre platser jag vill resa till:

- New York
- Kina (har alltid velat det)
- Australien

Tre webbsidor jag besöker dagligen:

-
www.blogg.se
- www.tjuvlyssnat.se
- www.overheardinnewyork.com

Tre tillfällen då jag ofta gråter:

- Filmer + tvprogram som är sorgliga, jag är oerhört känslig för sånt haha
- då jag blir arg (som TOK-karin sa under konfrontationer och liknande)
- låttexter!


Tre filmer jag aldrig får nog utav:

- Smala Sussie
- Hair
- Gökboet

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:

- Lyssnar på musik på hög volym
- Sjunger med
- sitter vid datorn… haha

Tre program jag skrattar åt:

- Family Guy
- HippHipp!
- Little Britain

Tre ord jag skrattar åt:

- påskhuvud (made by vix)
- dammsugad (made by alice)
-

Tre jobb/yrken jag haft:
- stadsmusikant (bästa sommarjobbet evah)- ööh.. biblioteksassistent (prao hahaha)
- skivspegeln (prao haha, fruktansvärt segt faktiskt)

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- psykolog
- journalist
- strippa (alltså bara prova på.. haha nej jag skojar, kom inte på nåt mer atm)

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- att prata.
- att aggra
- att flumma

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- att vara tyst
- att vara ordentlig
- att planera min tid

Tre förebilder:
- Mamma!
- hmm
- mamma is the shit ^^

Tre saker jag har om tio år:
- en oerhört rolig gymnasietid att se tillbaka på (hoppas jag haha)
- vänner
- jävligt kul ^^ 

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
-  älska
- längtan
- lycka



btw så lyssnar jag på kent igen, for real liksom!
men jag mår illa av det på nåt sätt hahaha.
anyway, love them!!!!!!!

du gör mig lugn när alla ljusen har släckts <3

Kommentarer
Postat av: Honey

Ordörandet Honey vill säga att hon skrattade väldigt mycket åt bloggen och att hon inte har franska.
Au revoir!

Postat av: vix

hahah;D

2006-10-11 @ 20:22:58
Postat av: Jennica

Tre förebilder:
- Mamma!
- hmm
- mamma is the shit ^^

Cute=)

2006-10-12 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback