im a christian slut who mastrubates at work

haha, nu undrar ni alla vad jag fick den rubriken från.
läs
http://vix.blogg.se 
så får ni veta :P


IB2 goes anti-emo idag.
fast inte på riktigt, men det är ju en tolkningsfråga.
det enda meningsfulla med lektionen va nog dikten jennica läste upp.
fast det va rätt kul annars ^^


www.overheardinnewyork.com och www.tjuvlyssnat.se är också kul :D

Guy: So how come we can't try butt loving?
Girl: I'm saving it for my husband.
Guy: Are you serious? That's like... so Victorian of you


fast diala skulle också platsa med två comments på nån sån sida:

 P: Diala du är sosse va?
D: Nej fan, jag bor i hus och allt!

K: Har nån av er ens snackat med en emo?!?!?!
D: Jag har sett en!!

hahaha, jag älskar den tjejen <333


nu ska jag berätta en historia som egentligen inte passar sig här.
låt oss bara säga såhär, jag och vícky uppsökte ett ställe idag, där vi träffade ytterligare en person vi känner.
det är ett sånt ställe där man inte riktigt are dying to see someone you know
dock va det inte särskilt farligt, tills vi bestämde oss för att göra bort oss ordentligt genom att säga hejdå till "personen" väldigt glatt.
det visade sig bara vara så att personen i fråga inte va kvar på det stället utan vi vinkade och sa "hejdåååå" till en bunt helt okända människor.
hur fan lyckas man med det.
hahaha det är otroligt.
otroligt roligt, och otroligt pinsamt.


idag va en del i asianbabes sur på en annan del i asianbabes.
jag va egentligen inte inblandad, men pga skratt sågs jag som en medbrottsling i think.
men det är asianbabes in a nutshell *aaaahhh im in a nutshell, im in a nutshell I CAN'T GET OUT!"
(wohoo jag fick äntligen in det")
hahaha det va egentligen bara därför jag skrev detta.
men jag älskar er iaf <3333333 även om ni dissar mig för prison break nu hahaha. 




every you and
every me
<3




 

Kommentarer
Postat av: Honey

HAHAHA naaaw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback