jurassic park!!

som jag skrev igår så skulle jag spela spel igår kväll :P
jag stavade ordet ombytta fel, jag ber om ursäkt haha,
anyway, spelet gick ut på att tjejer skulle tänka som killar och killar som tjejer.
vi som spelade va tre par och amanda+charbel haha ^^
vissa frågor va oerhört lätta, men sen kom den där jävla oktanfrågan.
och jag trodde på fullt allvar att siffran som står på bensingrejer typ "blyfri 95" stod ett årtal... det makes sense liksom 95, 96, 98.. hahah men jag hade fel, det står för hur mycket oktan den innehåller.
hoppas ni lärde er nåt nytt nu :P
kvällens roligaste va iaf :
frågan hade nåt med att göra att nämna en känd indianstam och då skriker amanda "JURASSIC PARK!" hahahah :D
sen åkte jag, jonas och charbel till hulta och jag och jonas fick skjuts hem till mig i "vår" (läs: charbels) bil ^^


oj nu ska jag se på parlamentet


reklampaus... imorrn är det dags för elevafton *gulp*
jag är inte riktigt mentalt redo haha, och jag blir ju alltid nervös för minsta lilla, men men.
nu är det inte ens minsta lilla.. haha.

kom på att jag måste lägga in en dialog mellan mig och vix från förra veckan:
E: Man kan ju heta massa namn som betyder nåt annat, typ björn, sten och stig.
V: Aa... och Ulf!

HAHAHAHH <3333

asianbabes har köpt likadana boots mohahaha.
och min mamma har köpt skor som vi tror är stöldgods hahah.

läs honeys underbara dikt!
http://honeykohan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Honey

hoppas det går bra ikväll lovergirl

Postat av: Jennica

Oh, jag vet inte riktigt vad det är du ska göra, men lycka till anyway=)

2006-10-23 @ 19:10:04
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: elza

hihi ni är för söta ^^

2006-10-25 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback