kalla händer

vad är det som händer, alla har kalla händer :P hahaha
jag kom på det alldeles själv, fruktansvärt rolig är jag...


jag måste säga att jag känner mig sunkig efter helgen, men jag älskar marabou daim, croissant (jonas vill göra mig fet, som på outsiders hahah) och mammas (min mamma bakar inte ofta, omg man får passa på) kanelbullar.
aja, jag va ju faktiskt på friskis igår ^^


nu har jag lyssnat på sunday morning med no doubt typ 2234235 ggr, som jag för övrigt upptäckte for real när linda säppenen i idol sjöng den, haha det säger en del om mig :P



you came in with the breeze on sunday mornin'


vicky är så underbart ödmjuk, detta citat handlaro m en person som inte är jätteattraktiv:
V: Han skulle säkert bli jättesnygg om han operereade sig!
hahahahah ahahahahahahhaha hahaha. jag dör :P


jag boooorde göra matte nu.
men lack of ork! haha
stackars lars....... stackars mig! haha.


Drunk hipster #1: Yeah...snort cum.
Drunk hipster #2: How could I snort cum? It's impossible!
Drunk hipster #1: Nothing is impossible.
Drunk hipster #2: But it's so sticky. I really don't think that's possible...unless maybe it was in powder form.
Drunk hipster #1: Wow! We're those guys on the train everyone wants to shut up.

--C train




honey, jag vill bara säga att det är dagar som idag då du borde ha på dig din superman tröja.
du är superwoman darling <333

Kommentarer
Postat av: Jennica

Oooh, chokladabstinens^^,
And btw, jag upptäckte också sunday morning när linda sjöng den. jag tyckte hon ägde;D

2006-10-16 @ 21:51:01
Postat av: Honey

åååh tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback