special K

I'll describe the way I feel
You're my new Achille's heel

Can the savior be for real?
Or are you just my seventh seal?

dagens låt: placebo - special K

No hesitation
No delay
You come on just like special K
Just like I swallowed half my stash
I never ever want to crash
No hesitation
No delay
You come on just like special K
Now you're back in dope demand
I'm on sinking sand

idag var också en dag som innebar ynka två lektioner.
men jag var trött.
det är jag fortfarande, och jag mådde illa förut pga glass för halva priset på stjärngodis.
köp inte det, please.
jag känner mig fortfarande lite konstigt, men jag tror det är för att jag håller på att bli sjuk eller nåt.
suck, det orkar jag verkligen inte.
det är så jävla kallt i mitt rum också.
oj vad jag va på klagohumör då...
men den här dagen känns ganska mennigslös, än så länge iaf.

Gravity
No escaping gravity
Gravity
No escaping
Not for free
I fall down
Hit the ground
Make a heavy sound
Every time
You seem to come around

No escaping gravity
No escaping gravity
No escaping gravity
No escaping gravity



det här är däremot roligt:
(Kille 20+ med asiatiskt ursprung står i bankomatkön bakom kvinna 40+ som håller på att ta ut pengar. När kvinnan är klar vänder hon sig om för att gå och krockar nästan med kille 20+.)
Kvinna 40+: Oj en kines!


Kommentarer
Postat av: Honey

asså jag tänker på flingor hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback