trashed

min fredag innebar skola, regn, idol och jonas.
skolan uppskattade jag måttligt, regnet sög och det märktes att det gjorde folk på dåligt humör, majoriteten av idolerna va faktiskt dåliga igår, varför suger alltid folk på att sjunga svenska låtar med känsla, det är och förblir en gåta för mig måste jag säga. eriks version av känn ingen sorg för mig göteborg va plastig och äcklig, han borde åkt ut där! danny och marcus va däremot riktigt bra tycker jag.
och jag gillar mark in da park hahahaah. he's so cool hahha.
men nog om idol. 
jonas förgyllde min dag igår på många sätt. 
bland annat med daimglass.
honey, vicky, oscar och gunnar peng, känn er hedrade för att ni kan läsa mellan raderna ^^ 
friday im in love <33333333


jag kom precis på att jag inte har skrivit nåt i bloggen om håkanhellström at liseberg. 
det va heeelt underbart.
som lina sa, håkan ger oss varenda centimeter av sitt privatliv.
det gör han verkligen och det blir så jävla vackert.
hurricane gilbert va en riktig ljuspunkt, underbar låt.
men det som gjorde mig lyckligast va nog att BÅDE nu kan du få mig så lätt och det är så jag säger det spelades.
eufori, säger jag bara.

nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig, alla talar om dig hurricane


nu funderar jag starkt på att städa mitt rum och sedan försjunka djupt in i frankenstein...
måste läsa fem kapitel tills på måndag + ta ut 40 lines så det är väl bäst att börja nu.
men orka.. haha. åh min syster ser på pirates 2 nu, fan att hon ska se den innan mig haha.
hon är endast 9(snart 10) år, men hon har ändå förstått att johnny depp är snygg.
haha i love that annoying little copy of me <3

     


Kommentarer
Postat av: Jennica

Ni har så fint hår båda två:D

2006-10-07 @ 19:00:46
Postat av: vix

är ni tvillingar?:O

Postat av: Honey

shit elza du ser ju ut att vara lika gammal som alice! vilken tur du har som liknar din storasyrra så mycket^^

2006-10-08 @ 19:18:53
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback