welcome back elza pell..

haha det va den fulaste rubriken :P

anyway, jag har inte riktigt tid att sitta här nu, men jag måste få en blogguppdatering gjord.
jag måste säga att jag känner mig som en fulländad person nu, när jag har internet igen.
de sista veckorna har internetfrånvaron gjort mig jävligt irriterad.
det vet stackaren som jag pratade med sist på zyxels service.. haha
Jag: det är inte rätt!
 Supportmannen: du kan alltid reklamera telia
jag: jag ska reklamera dig!
hahaha
fast det va inet ens hans fel så jag lugnade ner mig, han va faktiskt ganska snäll.


skolan idag var mycket soft, softaste dagen haha.
två lektioner, engelska och TOK
11.10 - 13.50
sug på den ni ^^
honey stackarn mådde dåligt och gick hem, hoppas du mår bättre darling <3


nu ska jag nog återvända till min flöjt (höhöhö inte köttflöjt)
elevafton hägrar ju... suck, men jag vill ändå spela upp något, det va längesen.

förresten, sen jag skrev här sist har jag börjat lyssna på panic! at the disco.
vem som fick mig att göra det?
jonas <3
jag trodde det lät som sum 41 och sånt, men ack så fel jag hade :P
haha.
btw, ikväll ska jag värma upp.. hahaha. väldigt internt.


Oh, well imagine; as I'm pacing the pews in a church corridor,
and I can't help but to hear, no I can't help but to hear an exchanging of words:
"What a beautiful wedding, what a beautiful wedding!" says a bridesmaid to a waiter.
"Yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore."

haha det kändes bra att fetstila whore :P

i nästa inlägg ska jag skriva något djupt.
fast man ångrar sig alltid då.


försent för edelweiss med håkan hellström är för övrigt en underbar b-sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback