för roligt

linas beskrivning av en fest
"ne men det va kul.. eller det va inte alls kul egentliegn, folk däckade och spydde. så vi gick"
(killen mittemot oss kollar och börjar flina"

haha varför pluggar jag inte?
eller typ städar som jag har sagt att jag ska göra hela dagen.
well well, jag är nog överansträngd :P


i brist på ork att skriva nåt annat blir det såhär:
Dagens Outfit: rödvitrandig piké från JC, jeans från veromoda och vita sneakers och sunglasses när ja va ute
Dagens låt: Yes! från dirty dancing eller dirty dancing 2, haha min syrra ska sjunga den på nån talangjakt
Dagens dusch: i morse (gilalr inte det egentligen, men hade lång sovmorgon)
Dagens frisyr: inget imponerande haha
Dagens smink: the usual
Dagens händelse: att både lina och jag kom till flöjtlektionen haha
Dagens planer: är jag för lat för att genomföra
Dagens saknad: min säng
Dagens drog:  vatten
Dagens tråkigaste: att stiga upp, jag va extremt trött
Dagens roligaste: att både jag och lina kom till flöjtlektionen haha
Dagens sjukaste: att jag i stort sett kan texten till "värsta schlagern", varfööör :P
Dagens dricka: vatten och lite påskmust
Dagens köp: nothing
Dagens mat: nån risgrej i skolan, gott faktiskt och potatis med linsgryta hemma
Dagens kärlek: alice och youtube^^
Dagens mående: tröttish, men gladish ^^ eller ok ja va irriterad förut men det löste sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback