je ne regrette rien

haha jag lyssnade på edith piaf med låten finns i min rubrik, så hittade jag en sång som heter "je suis une saucisse" och det här är nog bara roligt för folk som kan franska, om ens det, men here it is: 
 
http://youtube.com/watch?v=FNMw8UZPKn8&mode=related&search=

och nu ska ni få en bild på asianbabeskollaget ^^
image145
så lovely!
helt sjukt vad mycket vi har gjort och hur nära vi har kommit varann under snart två år.
shit snart två år haha.
vi är verkligen olika men vi är ändå varandras soulmates haha.
jag älskar er! <33333



just det, det här skulle ja ju skriva.. igår va vicky trög (haha like that's never happened before) och då skulle hon säga att hon fick hjärnsläpp. istället sa hon "oj, jag fick järnbrist"

hahahaha.

och vad va det du sa på matten som ´ja skulle skriva idag honey? haha nu har jag hjärnsläpp.

och jag är så fucking skööööön, eller hur diala och du med  ^^

jag har fan aldrig varit så omotiverad att plugga sen vi började tvåan som jag är nu.
(i ettan va jag alltid omotiverad haha)
dock ska jag göra det nu iaf :P
pusshej!



Kommentarer
Postat av: Vicky

älskar er med!!! (L)(L)

Postat av: Hanna

kan väl påstå att jag kan franska, men hängde ändå inte med på mer än "je suis une saucisse" och så va det nåt med ärtor... :P väldigt flummig va den :P

2007-04-21 @ 19:31:06
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback