elza i blåbärsskogen

bloggen är inte så högt prioriterad just nu haha.
det som jag prioriterat mest under helgen är blåbär, blåbär och åter blåbär.
omg.
jag trodde aldrig för min vildaste fantasi att jag skulle ägna 16 timmar av mitt liv åt att plocka blåbär.
men tji fick jag - för så blev det!
trodde inte heller att jag skulle vistas så mycket i närheten av lisa fondelius man, men så blev det också haahahah.
så det va en intressant helg måste jag säga.
vicky blev arbetsskadad ganska fort och sa "vart är min mobär?!" istället för mobil....... haha.
jag orkar nästan inte skriva mer om plockningen, för det är så konstigt hela grejen så ni kan fantisera ihop nåt själva :p

i lördags åt honey och ja på md donalds i kinna när vi vänta på tåget hem.
det va intressant haha.
sen va det utgång, och det va kul, riktigt mycket folk på trägårn ^^
och dom spelade 4 smklåtar i rad, wohoooo!
dock blev det ganska mycket drickande vilket kändes av på morgonen.
men honey blev healad så baksmällan försvann HAHAHAH....

idag såg vi lite av bowling for columbine på engelskan.
shit vad bra och fan vad hemskt.
jag finner inga ord för hur jävla sjuk USA:s inställning till vapen är.
idioter rent ut sagt.

sen köpte jag boots och på bussen hem med vix och berg fick jag problem med telefonterror hahah.
fast kunde inte riktigt låta bli att skratta ändå, speciellt inte på alla förslag från dom för att göra nåt åt det :P
nu har jag iaf gjort nåt åt det hahaha.

ett stort problem just nu är att jag inte kan läsa utan att somna.
hur fan ska ja ta mig igenom brott och straff läxan när jag är så trött?!
och halsen har det inte skett nån förändring med, eller det blev bättre i helgen, men iadg är det riktigt illa.
suck alltså.
och imorrn har jag en härlig skoldag, mellan 08-17...........kill me :P
vi har nämligen lagt till en timme på franskan.
men det måste vi ju annars är man screwed bigtime!
jaja, nog om det för idag.
och nog om allt för idag haha.

Kommentarer
Postat av: Karin

kan det kanske vara ior?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback