glassigt

NRJ igår då alltså ^^
det va bra faktiskt, trots att det vilar en fjortisstämpel över hela grejen haha.
honey burna mig när danny kom ut och jag ba "aaahhhhhhhh dannyyyyyyy"
"elza, sådär mycket skrek du inte ens på hultsfred"
HAHAHAH, det är inte sant...
han va iaf inte så bra, så mitt skrik va bara ytligt :P
mange schmidt va däremot bra, it made my day att höra glassigt och giftig live! hahah
sen va hellogoodbye, chris willis (det va en väldigt positiv överraskning, han som sjunger love don't let me go!), och självklart timbuktu riktigt bra.
ola va sötast med sitt lockiga hår haha.
och just det, million styles - miss fatty fatty ni vet, min favvo....
sen hittade jouhaine sina nya idoler.
monrose = tysk/turkiska trash!
min första reaktion när dom kom ut på sen va "iew, gross!"
dom bar inte upp sina slampkläder som typ beyonce...
ne det va bara tragiskt dåligt, men hallå dom har ju vunnit tyska popstars HAHA.
här har ni ett klipp, avgör själva:P
om dom va bäst ser jag inget hopp för tyskland haha.
honey tyckte att dom sjöng "i dont want a man with a nose" hahahahah hoppas hon hörde rätt

och min hals..
ja den blev ju inte bättre av gårdagen haha.
men men.

när vi åkte tåg hem va det nån som på nåt sätt lyckades prata i högtalarna, fan va kul det va hahah.
typ "om ni vill ha mange schmidts nummer så är det blabla"
och massa annat.
men då sa nån konduktör eller nåt att om dom inte slutade skulle tåget stanna i mölnlycke och vi skulle inte komma hem haha.
då gissade ja på att dom skulle prata igen när vi nästan va framme i borås, och mycket riktigt.
"glöm nu inte allihopa att besöka borås djurpark!" HAHAHAH.

sen när vi åkte hem och skulle gå av bussen fastnade vicky i bussdörren HAHAHAHAHAHAHAAHAH, stackarn, men det såg förjävla roligt ut hahahaha <333
mina asianbabes har förövrigt ingen tillgång till internet/dator nu typ.
det känns tomt på min msn haha.

imorrn såhärdags är första skoldagen avklarad.
shit pommes.
det känns som om lovet började nyss...
jag vill tröstshoppa! :P

Kommentarer
Postat av: teepee

HHAHAHAHHHA fastnade hon i dörren? hahahahaha naaaaw bara hon som kan göra nåt sånt !! :P hahaha

Postat av: vicky

hahahah nu har jag tillgång till dator, mirrys dator men du är ju inte inne gaah hahah (L)

2007-08-21 @ 18:24:27
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback