halshuggning tack

fy faaaaaaaaan vad jag har ont i halsen!
det värker verkligen.
fanfanfan.
jag orkar inte mer!
två månader med ont i halsen nästan hela tiden.
det är inte rättvist.
och det gör mig på väldigt dåligt humör.
ska sluta prata och se om det blir bättre.
(kommer inte hända hahaha)

imorrn ska jag plocka blåbär i åtta timmar.
HAHA.
men får betalt, fan bättre i timmen än stadsmusikanterna.
and that's what really matters haha.

annars så är jag stressad igen.
nu är allt som vanligt
när saker som att typ duscha stressar mig.
tragiskt, men sant.
mer tid är vad jag behöver.
det finns liksom inte en chans på miljonen att jag hinner allt jag vill och borde det här året.
fuck it vill jag säga atm.

nu ska jag ägna mig åt en av mina laster.
vilket är att lyssna på lena PH hahaha.
hennes album och timbalands senaste är nog dom låtarna jag är minst stolt över i min playlist
men men, gnuggmusik måste också få lite uppmärksamhet ibland.
och lena är ju ändå lena PH, och jag är ju elza HP haha :P

imorgon ska jag då lämna sängen vid cirka 06.00
härligt.
men sen ska jag ut, oavsett hälsotillstånd.
jag bara MÅSTE!

Kommentarer
Postat av: h0nung

och jag är HP Kohan hahahahahaha :D aaah jag ska också ut oavsett tillstånd! ska bli kul o se hurmånga pers jag nyser på :D hahahahahaah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback