i (L) kent

wiiiiiiiiiie, kentkonsert den 24e november ^^
fan va fort biljettterna tog slut till gbg nu, det tog knappt 10 minuter tror jag.
men, för första gången i mitt liv lyckades jag beställa på ticnet under stress hahaha.
så nu kan jag va lugn.
det va jag inte igår när jag ingen verkade kunna gå med mig :P
men, det löste sig och andreas hänger på  :D:D:D
han kommer joina the dark side hahaha.
iaf, nu vet ni varför jag är vaken så tidigt, biljetterna släpptes ju nio.
men nu måste ja duscha och göra mig iordning, ska till falkenberg med familjen idag.
har typ inte gjort nåt med dom i sommar så.
men dom är helt från vettet och säger att dom ska bada.
min mamma är liksom badkruka number one, hon badar bara i värmebölja, så jag vet inte vad som har tagit åt henne.
om hon seriöst badar så måste jag nog ringa nån anstalt haha.
jag ska fan inte bada iaf, hostar som en galning haha.
falkenberg brukar iaf ha bra rea, så jag hoppas på lite shopping ^^

och ikväll blir det simpsonsfilmen, wiie:D

image264

Kommentarer
Postat av: helen

åhhhhhh är dom slut?

2007-08-04 @ 11:34:00
Postat av: Andreas

Shit, du kan ju fösöka få över mig på the dark side;)
nä, men de blir grymmt kul!:D

2007-08-04 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback