big brother

hej laila! hahahahah
jag ska inte va sämre än de andra, så här kommer ett inlägg tillägnat dig :D

så för er som inte vet fick vi en liten chock idag när det visar sig att laia, vår svensklärare har läst våra bloggar HAHA.
oj, jag tänker som honey att jag borde bygga fina meningar och visa upp ett varierat ordförråd osvosv, men det orkar jag verkligen inte nu..
hur som helst, bloggarna ligger ju uppe för allmänheten så det är ju inget konstigt i det, men timingen är helt oslagbar, att vi får veta detta direkt efter vickys fylleinlägg HAHAHAHAHHA.
för övrigt gjorde jag inte alls min extended under en dag och natt, jag fick bara lust att skoja lite.
jättetrevligt arbete förresten, det sög inte alls musten ur mig :P
jag gör alla läxor i tid, jag lägger mig tidigt, jag festar aldrig och jag använde inte fula ord!
detta är således en fiktiv blogg ;)

för övrigt 2: jag tycker faktiskt att juloriatoriet verkar rätt bra

hoppas du fick en trevlig lässtund laila ^^
nu ska jag på julkonsert på bäckäng men jag lovar att försöka komma på ett afrikanskt land som inte har islossning under tiden HAHA

(som ni kanske förstår blir det ingen redogörelse för helgens festande, det känns lite passé nu, och ni kan alltid kolla min bilddagbok eller vickys blogg, puss)

Kommentarer
Postat av: Big Brother

Detta var sista gången big brother was watching you, promise! Men vad skönt att du nu återupprättat min ursprungliga bild av dig. Nu kan jag sova gott om nätterna.
P.S vad sägs om Ghana, Senegal, Botswana...

2007-12-03 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback