everybody needs some misteltoe

loooooooooooooooooooooooooov.
freedom!
jag vaknade för en kvart sen!
ahhhhh, LOVely ^^

för första gången såg jag nånting på en julavslutning på teknis!
vi är ju treor nu så vi får gå in först haha.
så jag slapp sitta bakom en pelare wohoo.
dock är jag skeptisk till mycket av julavslutningens innehåll haha.
men fairytale of newyork - den va bra  ^^
sen begav vi oss till skolan för att byta julklappar i klassen
jag fick en överstrykningspenna och godis av linnea, tack det va väldigt användbart då jag är en av de få IBs som inte har införskaffat en överstrykningspenna vid det här laget hahaha.
och godiset har ja ätit upp :P
xander va den som fick min present - ett inramat foto på asianbabes med rubriken "you will never forget the asianbabepose"  HAHAHAHA
honey och vicky gav självklart likadana foton och cicci och viktor fick deras, måste varit en underbar första julklapp hahahaha
andra roliga saker som gavs bort va: slime (du lyckades verkligen där jennica hahah), brunsås, barnmat, korv (tänk om jag hade fått dom haha) och ett tangentbord.
hahaha ah det va rätt kul iaf

sen träffade vi tea och sofia och gick till golden elephant till vix stora förtret hahaha
men hon har nog vant sig nu <333
dock tvingade dom oss att gå när vi suttit där ett bra tag haha.
för övrigt tror jag att vi har ätit på royal thai/golden elephant varje avslutning sen ettan, och två av tre gånger har "liknande" saker hänt, fast ah inte direkt liknande men ändå.
julavslutningar is the shit (not) haha :P

och då gick asians tillbaka till skolan...
för vi skulle träffa brita och ansöka till universitet i england.
nu är det gjort, betalat och allt, shit vad vuxen man känner sig.
tyvärr upptäckte jag ett fel i min personal statement sen och ville typ dö lite!
men det va ganska tydligt att det va ett slarvfel så ja hoppas att dom inte bryr sig så jättemycket om det.
hur som haver, nu finns våra applications där och om ett tag får vi veta om vi kommer in på våra predicted grades.
jag lyckades ju då se mina haha, och om det går så som de har predictat ligger jag bra till.
men jag tror dock att vissa va lite generösa, typ franskaläraren hahaha.
men det finns ju extrapoäng också så we'll see helt enkelt.
nog snackat om skolan nu, men shit vad skönt det känns att ha ansökt :D

införskaffade alla julklappar jag ska köpa utom en i knalleland igår.
va fruktansvärt trött och utmattad = jag blev flummigare än vanligt och fett jobbig haahha.
skrattade åt alla trädgårdstomtar jag såg, men asså dom ser ju roliga ut!
och den där skyltdockan på carlings, som har tomteluva och boxer, så har dom stoppat upp hans paket så det ser ut som en stor bulle hahahaha.
lättroad is the shit.

ne nu ska ja äta frukost/lunch

Kommentarer
Postat av: Linnea

kul att du gillade din julklapp :) jag var inte lika förtjust i mitt tangentbord haha! God Jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback