i've neveeeeeeeeeer

den här dagen tar nog priset som en av de mest meningslösa ever.
jag fattar verkligen inte vad det är med mig.
jag försökte nämligen set up en egen oral idag haha, typ drog ett utdrag, förberedde mig i 20 min och sen ställde ja klockan för att prata i högst 10 min.
förberedelsetiden gick bra, ja visste pprecis vad ja skulle säga, men när ja började prata blev allt fucked up haha asså seriöst jag lät typ som göran persson när han snackade engelska ibland.......
och jag kände nervositet, asså jag blev nervös av att sitta i ett rum själv och göra den!
HAHA, shit elza, dags att ta sig samman?
så jag la faktiskt ner pluggandet rätt rejält för det gav mig ingenting.
jag kan böckerna nu, det är inte det som är problemet, det är själva situationen.
det kan gå precis hur som helst imorrn beroende på vilket utdrag jag får, dagsform och nervositet och det får jag väl helt enkelt acceptera. (gaaah varför kan vi inte bara skriva uppsatser haha)
usch, jag fattar inte varför jag ältar det här i bloggen, det är inte direkt intressant, men jag måste bara få ut det nånstans.
men jag lovar er, efter imorrn ska det här aldrig mer nämnas, möjligen bara lite kort om hur det gick, promise.

så istället för att stressläsa igenom alla extracts jag kan hitta ska jag göra nåt som får mig att må bra, nämligen se ett av mina favorit sex and the city avsnitt, det när miranda får en kaka där det står "i love you" av den mörke mannen, och sedan inser att hon älskar steve för tusende gången.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: tea

hoppas det gick braaaaa(L)(L) i know you rocked, stuud ;D haha

Postat av: vicky

din oral gick ju galant ;D haha (L) ååh det avsnittet :D:D hoppas ni inte jobbar ihjäl er nu (L)

2007-12-07 @ 21:22:11
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback