Året som gått med Elza Pell

Förlåt jag vet att texten är helt miff ibland och väldigt ihopträngd, jag orkar inte ändra, hoppas ni har överseende haha.

Januari:
Månaden och året startades med nyårsfirande med asianbabes.
Mamma fyllde år, vi åkte till Teneriffa vecka 3 tror jag det var.I Teneriffa inträffade det som Alice tycker va det roligaste under hela året, nämligen, jag blev jagad av en hund. Den hade ingen ägare, den va oerhört snabb och den hoppade upp och slickade min hand och, i swear, om jag inte hade sprungit som en galning så hade den bitit mig.Måste jag tillägga att jag är hundrädd?Jag har nästan ett bildbevis på detta. Vi fick en ny svenska/engelska lärare, och vi bytte ut fysik mot kemi och business mot geografi. Bra byten måste jag säga haha.

jagad
 Februari:Sportlov, då jag är med i sportlovsorkestern i göteborg.Det är jobbigt, men väldigt kul ^^  Jag lär känna Jonas, vi fikar, ser på american pie 4 hos mig och blir ihop den 26e <333 Har inga minnen från skolan haha.  

Mars:
Enligt honeys blogg hade vi vår första singstarkväll.Mycket roligt ^^
Haha jag hade inte börjat blogga ordentligt i mars så jag vet inte alls vad jag gjorde då.Förhoppningsvis hade jag kul :p
Just det, jag tror det va i mars som jag va hemma hos kling första gången för att lära känna jonas kompisar, och han söp ner mig och jag blev röd i ansiktet som han villigt påpekar varje gång jag träffar honom. Jo det stämmer, för det va ju melodifestivalen då, och det skrev honey i sin blogg haha.  

April:
Jag fyller år den femte, sexy seventeen hahaha
Den sjätte har vi model UN, jag va brasilien och höll opening speech först haha. Nervöst värre, men roligt va det :D
Den största händelsen va definitivt the surprise party pour petite moi, ååhhh vad jag älskar er <333 Kommer aldrig nånsin glömma den kvällen, helt perfa ! 
Sen va det ju kortege :D
Teknis, ty wi äro bäst! (dock va vädret sämst) Det va väldigt fint väder också, vi åt en hel del mcflurry och falafel.
Och just det, hahaha, jag blev beroende av att spela snood, jävla lina haha :P


 Maj: Fortsatt fint väder ser jag när jag kollar mina gamla blogginlägg.Jag köpte en kjol och expediten påpekade längden, kärring. Oscar Johansson blev en man hahaha. Vi hade vandring, vicky gick vilse i fem timmar och sen åt vi ogrillad sojakorv i stadsparken. Finland vann melodifestivalen!!! Da Vinci koden sågsJonas, och alla före detta IB3or blev klara med sina exaaaams. Ingemar va bakis på en geografilektion :D 

Juni
: Sista proven, historia och geografi, asianbabes pluggade inför geo at bibblan där vi träffade NILS! Världens sötaste gubbe haha. My baby tog studenten!SOMMARLOV!Spontanresor införs, fritidskortet blir min bästa vän haha, uppdraget var att ta reda på vilket ”bonneställe” som är roligast. Sandared leder atm. Honey, vicky och jag åker till gbg och det enda vi gör där är att äta strawberry surprise och sen åker vi hem hahaha. Jag får veta att forest passion inte är en fanta haha. Vi tillfredställer fladders. Underbart väder, så kype ftw! Jag bränner mig men får sedan en rätt bra bränna (tyvärr försvinner den sedan, läs: augusti) Almenäs suger dock, för när vi va där va det inte soligt alls, men vi fick ju digga till what is love i charbels, eller som jonas säger ”vår” bil iaf ^^ Honeys birthday = surpriiiserparty :DFörsta stadsmusikantrepet då min status var “dagen efter” haha, inte så bra men det va ju dock dagen då jag fick höra att jag hade sensuell röst, värt att nämnas! Fotbolls VM, och jag av alla människor intresserar mig faktiskt.Midsommarafton firas med mummel :P (en slags sprit, vi mumlade inte) 30 juni – avfärd till Bella Italia


Juli:
Italieeen, underbart! Lina, anna och jag fick namnet Den Dynamiska Trion, yeah. Har alldeles för mycket att skriva om resan så jag skriver nog inget alls här, svårt att välja. Det bör dock tilläggas att resan inte blev sämre av att vi va där när Italien vann mot Tyskland, YEAH. Blev varmt välkomnad av min älskling <3 Två dagar senare, tror jag det va, började mitt jobb for real haha. Varmt och jobbigt ibland, men ändå lätt det bästa sommarjobbet.Fick ju tillochmed en groupie, ganska gammal, men ändå haha. Min internetuppkoppling gick sönder (eller hur man ska säga) när åskan slog ner.Just då va det inte så tragiskt för jag hade rätt mycket att göra och kunde roa mig utan datorn.



Augusti:

Jobbet fortsätter, vi får massa dricks ^^
Göteborgskalaset!
Tiger Lou <333
Värmen försvinner lite och även min solbränna, suck.
Skolan börjar
Jag vill VERKLIGEN ha internet igen!  

September
Haha det är lite kul (för att citera en hornist) men jag klagade på Honey för att hon inte hade skrivit på mycket om september.Jag har verkligen ingenting att skriva just nu heller.Antagligen hände det inte så mycket, MEN, jag hade fortfarande inte internet, så jag kan inte gå tillbaka och kolla om nåt hände heller.Det hände nog en massa! Vi tog skolfoto.. haha ne jag lägger ner. Om nån vet vad jag gjorde i september, säg till!Pluggade gjorde jag iaf, det vet jag haha. OMG nu kom jag på, Håkan Hellström at Liseberg ååååh underbart, hur kunde jag glömma?!  

Oktober:
Den tredje oktober fick jag internet igen, phew.
Jag lämnade en plågsam tid av bråk med it-supportrar bakom mig haha. V
icky och jag vinkade till människor vi inte kände på ett ställe där man egentligen inte brukar vinka till nån… alls! Haha
Jag spelade på elevafton ^^
Asianbabes köper likadana boots (obs: jag köpte dom först haha)Bäckängfest – grease here we come
 Honey went to Bratislava – MUN  



November:
Morgonfest – för roligt haha
Danny, the hunk with the best voice, åker ut från IDOL (sorry jag va tvungen haha)BAIK-fest (vi SOV i baikstugan hahaha)
Luciaövningar börjarJag skrattade så jag grät åt en kille som nästan ramlade av en stol när jag va IB-informatör, vilket bra intryck jag måste ha gett :P
Vicky fyller ååår ^^ festen är först i december  



December:
Vickys suppLIESparty!   
Alice hade kalas
Jag pluggade mycket
End of term test – LÄTTNAD när dom va över
Borat ^^
Lots of luciatåg, hur kul som helst och mysigt
Kollar massor på sex and the city har för övrigt sett ALLA avsnitten nu. Det känns lite sorgligt, jag vill se meer haha. T
eknis vs Bäckäng – no comments
Party party – no comments där heller haha, eller jo, för roligt :P Juuul
Mellandagsrea
Nyår :D  


Doooone, finally hahaha. Mitt nya år började ju bra, MEN den andra dagen på året fick jag nån slags magsjuka/vinterkräksjuka och spydde 10 gånger for your information.Men annars är allt bra förutom att det har gjort mig väldigt trött haha. Tomorrow är det dags annas 18års fest wohoo ^^

Kommentarer
Postat av: h0nung

Underbart elza :D Ser du! Inget hände i september! Hoppas du får eh...Dricka Forest Passion den här sommaren babe! (IIIIIIIIIIEW vad äckligt det blir om man har en pervers hjärna.) Ooh, jag har sett butterfly effect btw, fyfan vad bra den var! Och nej jag vet inte varför jag skriver massa saker här men det var ett tag sen vi pratade :( Hoppas du är frisk nu och vi ses snart babe (L)(L)(L)

Postat av: elza

aaah det va verkligen ett tag sen vi pratade

2007-01-06 @ 16:19:00
Postat av: elza

HAHA okej jag skrev en massa mer men okej, ahaa detva för att hag skrev ett hjärta och det funkar ju inte just det

2007-01-06 @ 16:22:21
Postat av: elza

(L) iaf haha

2007-01-06 @ 16:22:39
Postat av: h0nung

biatch haha (L)

2007-01-06 @ 21:21:42
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Vicky

joo i september sov du.. du träffade jonas, oss.. du åt, hmm.. vad gjorde du mer? gick till skolan, kollade på tv.. hmm.. aaah där har du =) moahah, nu var jag rolig :D (L)

2007-01-07 @ 20:31:50
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: h0nung

hallå, hon gjorde the naughty stuff också.

2007-01-10 @ 16:15:01
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback