bling

nu får det bli en uppdatering även om jag inte har värsta skrivarglöden.
känner mig manad ändå på nåt sätt haha.

sen sist har jag:
- varit på annas 18-års fest, congrats :D  
- spelat guitar hero ^^
- börjat skolan igen      
- firat jonas 20års dag <3
- varit på systemet (det hör ihop med föregående punkt hahah)
- upptäckt the killers for real haha

det är väl ungefär vad som har hänt i korthet.
jag har även ätit för mycket känns det som haha, va tvungen att ta igen dagarna på lovet då jag va sjuk och knappt åt alls, så kan man se det haha.
och idag fick jag ju höra att jag är klen och borde äta upp mig så :P
det tar jag dock med en nypa salt hahaha, min hälsa går före min styrka ^^

jaja. idag va det kallt och jag hade t-shirt som anna påpekade haha, dålig planering av mig där.
men snö och slask nu, NEJ TACK säger jag.
ja tack däremot till att värma mig med pressbyråns varma choklad och kanelbulle på håltimmen med my best friends <333


och det här är varför jag gillar the killers:
You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy
To to save your from your old ways
You play forgiveness
Watch it now- here he comes

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentlemen
Like you imagined when you were young

Can we climb this mountain
I don't know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now, watch it go

We're burning down the highway skyline
On the back of a hurricane that started turning
When you were young
When you were young



time att läsa pride and prejudice nu i think, en läxa som jag faktiskt uppskattar ^^


Kommentarer
Postat av: Vicky

aaaw.. you are my best friend too :D hahaha (L)

Postat av: h0nung

aaaaw (L)

2007-01-13 @ 01:42:33
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Ana

du borde verkligen äta upp dig, hihi :P
har du sett p&p filmen?

2007-01-14 @ 18:18:10
Postat av: ammi

the killers är så jävla mycket bra :D

2007-01-18 @ 23:09:05
URL: http://ammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback