måndag

idag har det varit KALLT.
nästan överALLT.
suck haha.
just nu har jag på mig en kofta och en hood över och jag är ändå kall om händerna.
förstår mig inte på er som är glada för snön.
som jag sa på engelskan idag, "snö passar helt enkelt inte mig just nu"

anyway, idag har jag:
1. gått till skolan med vix och frusit öronen och ansiktet av mig
2. haft svenska och gått igenom orals +  en dikt av elsa grave som heter  "flygande ko" som enligt honey handlar om kvinnomisshandel (den milda varianten va moderskap men jaja ^^)
3. haft TOK: "a man got a heartattack, what could be the cause?" "he was born".....
4. ätit jättegod ravioli haha
5.  haft engelska, vi fick en miff readingcheck haha. sen såg vi lite på bollywoodversionen av pride and prejudice: Bride and prejudice hahaha
6. gått hem och frusit igen
7. läst p&p
8. kollat på FELICITY, dagens höjdpunkt måste jag säga, det går på tv4 yäääy, i love her <3
lite nostalgikänsla på det också, kollade väl på det när jag va 12 eller nåt



9. pluggat - jobbat på min svenska oral presentation. det är faktiskt ganska kul *geek*
10. övat lite flöjt för att slippa ångesten på onsdag när jag inte har rört flöjten på två veckor, det va mindre kul haha (missförstå mig inte, jag gillar min flöjt men ibland orkar jag bara inte haha)
11. lite mer sv oral
12. kollade lite på guldbaggeutdelningen, boring
13. kommit på att jag hade sångläxa och gick igenom den.

man kan kort sammanfatta min dag med att jag har gjort det jag borde, nämligen att plugga, vilket egentligen leder till att den här bloggen blir ganska tråkig.
too bad, det blir roligare imorrn, jag har nämligen mängder av roliga listor jag ska göra och lägga in.
iaf en imorrn ska det nog bli.
erkänn, spänningen är OLIIIDLIG!


i look a little bit older - i look a little bit colder


Kommentarer
Postat av: h0nung

men uppdatera då! jag dör!!!! LISTOOOOOR :D

Postat av: Vicky

hahah du tycker om oral va? ;P hahaha (L)

2007-01-23 @ 21:56:43
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: h0nung

Inte lika mycket som du vix :O

2007-01-24 @ 15:15:20
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback