snö :S

suckomglol inte SNÖ NU!
jag vaknade vid 12 idag, tittade ut genom fönstret och ser snö i mängder.
det resulterade i att jag inte fick oerhörd motivation att skutta upp ur sängen.
jag släpade mig snarare upp och såg mig i spegeln och hell yeah det syndes att jag festade igår haha.
håret åt alla håll och smink runt ögonen (ävenom jag sminkade av mig, kajal och eyeliner verkar alltid ha en tendens att sitta kvar lite)
hur som helst, det va mirrys 18års fest jag va på igår ^^
där fanns en väldigt god bål som tydligen va rejält spetsad, men det smakade saft.
farligt med sånt haha.
lite action blev det när det kom ett killgäng och ställde sig utanför lokalen och sa att de ville in och slåss.
en av killarna hade ett järnrör omg då blev jag rädd :S
efter ett tag försvann dom iaf.

jag saknade honey igår :(
hoppas du mår bättre idag gumman <333


igår när vi snackade om chicklit på engelskan så höll robin på att säga shitlick haha.
eller egentligen sa hon typ bara nästan shit, men om hon hade fortsatt hade kunnat bli lika kul som det blev in my corrupted brain haha.
vi såg en bit på bridget jones iaf, den måset jag se hela, varför har jag inte gjort det?

ibland är humor verkligen låååg, nästan lika låg som glocalnet.

som när linnea tejpade sina fingrar och sen skulle göra " "

väldigt kul va det iaf hahahah.

jag skulle tro att folk som observerar hur vår klass beter sig i biblioteket måste tycka att vi är helt psyk.

det är vi nog också, men vi har kul ^^


parteeeeeeej ikväll också, jonas 20årsfest, wiiie :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback