sharam

blogg.se har inte varit på min sida senaste tiden haha.
men iaf...
igår hände något mycket oväntat.
jag fick en present av mitt fan... :P
och det va en flaska champagne!
HAHAHAH ja dööör va kul.
ja blev helt paff, och typ lite rörd när han ba "den här är till dig, vill ge nåt till alla men pengarna räcker inte" och en massa.
hahahahaha.
så nu har ja fått alkohol av en 70+ gubbe ahahahahah omg hur otippat va inte det? :P
ne ja har nog världens roligaste jobb tror jag haha.
igår när det inte blev nån spelning på sjöbo torg hängde vi på netto :P
ja skulle göra en dokumentär men ja tog bara ett kort för sen glömde ja bort det haha.
men här är det iaf
image258
hahahah riktigt hett eller va säger ni :P

idag har det ju varit fiiint väder :D
dom två första spelningarna sög, men de sista två va riktigt roliga^^
massa folk som lyssande på torget så vi körde extra länge.
fast då va ja typ helt slut efteråt haha.
alla va rätt trötta idag men ah, vad gör man inte för publiken :P

igår trodde jag att vi skulle gå runt i stan lite på kvällen och typ lyssna på martin stenmarck.
meeen, vicky lyckades fixa leg hhaha wohoo :D
asiat som asiat säger jag bara ^^
så väldigt spontan utgång blev det, fick låna kläder av vix och locktång av johanna haha (men sen satte ja upp håret ändå för det ville inte ligga som ja ville att det skulle, nu vet ni )
sen va det förfest på sjöbo, för andra gången och samma suplek lektes.
ja tycker den är jätterolig hahaha.
swing drog vi tills en och alla mobbade mig för att ja tycker bättre om trägårn haha.
men igår va swing riktigt roligt, så ja kan tänka mig att återvända hahaha.
ne men ja tror att det va för att det va gratiskväll när ja va där sist som det sög så jävla mycket.
men ja tycker ju fortfarande bättre om trägårn, det är inte bara emos där!
det är ju knappt emos där, ja fattar inte vart alla trägårnhatare ser dom haha.
så ikväll ska vi till trägårn, wohoo, måset ju pasas på när vicky har leg :D
jag kommer va såååå trött på jobbet men men.
men ah, lyckad kväll igår, vix, johanna (skrev inte berg haha), mirry och jag på krogen is the shit ^^
och jag slapp åka buss och gå den hemska vägen hem för jonte skjutsa hem mig, jääättesnällt :D

men nu måste ja göra mig klar och äta.
champagne på förfesten?
nääää haha.
den ska sparas lite iaf ^^

så.... ha det bäst, gå på fest, dansa mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback