workin' 12 to 16

hahaha, tufft arbetsliv jag har :P
men ändå är jag verkligen jättetrött.
imorrn ska jag sätta alarmet på 10.45. det är bättre än dagens 9.30 :/
jag är väldigt sömn och matberoende, ungefär som skalman


jobbdagen va helt okej, men så tråkigt att det regnar bara, man blir inte så motiverad.
så det blev bara två av fyra spelningar idag.
men det kunde blivit tre om inte en sladd hade gått sönder vid storknallen.
en gubbe började gråta när vi spelade på boda klint, och ja tror faktiskt inte det va för att han tyckte vi va dåliga :P
vi va dock rätt dåliga och pratade mitt i låtar och sånt pga missförstånd (och jag skrattade), men det har väl dom redan glömt haha ^^

jag har iaf det softaste och roligaste sommarjobbet

hoppas bara på fint väder snart, så vi får solbränna och mycket dricks ;)


när vi va klara tänkte jag, okej jag går in på HM lite bara.

jag kom ut med en påse haha.

men det va längesen jag shoppade och jag blev kär i en tunika där ^^

köpte även underkläder, och ett halsband på åhlens.

shopping = joy.


när jag kom hem va jag verkligen helt slut haha, jag va väldigt nära att somna på bussen.
helt sjukt, jag är nog inte fullt frisk än.
men förkylningen blir bättre, hoppas allt är bra imorrn orkar inte hosta heeela tiden.
iaf, har inte gjort nåt speciellt ikväll, kollat på tv med alice och hennes kompis haha.

höll på att somna då med.


jag mår lite illa av att tänka på att snart har en månad av sommarlovet gått.
NEEEJ.
fan, jag ska ha jävligt kul den resterande tiden, det är ett som är säkert.

och för att avsluta detta, ett quote från justin da man's låt damn girl haha så va så grymt bra live ^^

Don't need no Maybelline
'Cause you're a beauty queen
Don't need no L'oreal
'Cause bitch you're bad as hell
If I'm a Casanova?
Then you're a supernova

I said there something bout the way you do the things you do
When you do the things you do
Its got me Ohh Ohh Ohh


 



Kommentarer
Postat av: Vicky

hej skalman ;D haha (L)

Postat av: Anna

sommarklubben kommer göra vår sommar :P haha so don't you worry...

2007-07-04 @ 07:40:10
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback