drömmar

de senaste nätterna/dagarna har jag sovit mycket.
och jag har drömt en hel del.
kommer inte ihåg allt nu, men ni ska få ett axplock:
inatt drömde jag att vi hade världens skummaste engelska oral haha.
ja vet, kul att ja drömmer om skolan men ja.
det gick till såhär; jag fick se två bilder och prata om dom.
den ena föreställde en prinsessa, jag tror det va askungen.
där gick det bra, robins enda kritik va att jag använde ordet "pumpkin" för lite.
hahahaha, där kändes det att det va en dröm :P
sen fick ja se en bild som bara förest'ällde en massa prickar och streck och då gick det skitdåligt.
jag ba "it's a shape, or a form, or eeh, whatever"
och då började hon skratta och sa "hehe do it at home instead"
och sen visade det sig att alla hade använt ordet pumpkin för lite.
hahah, förlåt men ja tyckte det  va väldigt kul.
pumkin liksom...

nej det va en dröm till inatt som ja skulle berätta om.
fan! ja glömde haha.
aja, natten till igår drömde jag att jag hade sex med en ashet mörkhyad man and that's pretty much all i remember.
 
idag är det en stor dag mina vänner, för jag har äntligen införskaffat en ny mobil :D:D:D

(den förra hamnade ju i toaletten you know)

det blev den här, som ja bloggade om för ett tag sen:


jag älskar samsung.
även om typ alla har sony ericsson.
men nej, jag ska gå emot strömmen.
starkt av mig :P
ne men vi har redan en bra relation, jag och Samsung D830 Röd ^^
men nu ska den laddas = lååång väntan.
sen ska vi lära känna varann ännu bättre.

säkert! är för övrigt väldigt bra.
det är föredetta hello saferide.
har läst igenom alla hennes texter nu, och det känns som om hon har satt ord på varenda tanke jag någonsin haft. jag kan relatera olika texter till olika tider i mitt liv haha.

och en del passar jämt.
haha okej, jag tänkte välja ut en favorit och quota men jag tycker om alla lika mycket, så nu tar jag bara nåt:

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...


Vi dansade i samma takt
Likadana hjärnor som redan tänkt på allting när någonting hänt
gjort om allt till ironi för något som känslor men slippa
vara smart i kväll.


ja, den här tycker jag om ^^

nej, nu har jag annat att göra.


Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahahahha omg din dröm ;P LOOOL! och Samsung D830 Röd.. tom namnet är mobbat ;D hahah skoja :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback