feeling sick

usch, fick nån illamåendekänsla nu.
jag har inte gjort tillräckligt med svenska idag.
fastnade i utemöblerna med jordgubbar och min familj haha.
och nu får jag panik för svenskan och matteprojektet.
seriöst, ja kommer inte kunna slappna av förrän på fredag, och det är tragiskt.
att skolan ibland kan betyda så mycket för hur man mår.

nu ska jag istället tänka att om en vecka har jag antagligen anlänt till hultsfred.
oj, nu är det tydligen en bra film.
jag måste se den, är för trött för att läsa fröken julie nu ändå.
för övrigt tycker jag om den boken, och hemsöborna, geek - javisst.
dock skrämmer historietterna mig haha.
nej, till soffan nu.

Kommentarer
Postat av: teus

ja kommer inte heller kunna slappna av innan fredag :(

2007-06-06 @ 01:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback