forward and tobacco

okej, jag fick dåligt samvete och sa till mina föräldrar så fort dom kom hem typ hahaha.
jaja, men det är ju ändå deras pengar så.
men ah, ingen kan ju göra så mycket åt det.
mamma berättade dock en rolig sak så jag blev på bättre humör rätt kvickt.
dom hade varit på netto, och träffade en av mammas elever utanför och han sa:
"hej anette, är det där din pappa?"  och syftade på min pappa :P
HAHAHAHAHHAHAHAHA ja döööör.
det va ju schysst hahahaha.
mamma visste inte vad hon skulle säga riktigt haha.
det roliga är att det är pappa som är ett år yngre än mamma hahahah.
visst, mamma ser yngre ut än vad hon är men  inte sååå mycket.
pappa tyckte väl det va måttligt kul, men mamma och jag skrattade så vi grät hahaha.

nu måste jag verkligen städa mitt rum och typ packa upp allt från hultsfred.
jag är och förblir en slarvig, glömsk och oorganiserad människa skulle jag tro.
but that's just me - take it or leave it, som jag brukar säga hahaha.
(det brukar jag inte)

förresten så ska jag till tunisien med familjen på höstlovet!
bokat och klart idag.
fan va kul :D

så, nu till rubriken.
mitt humör har gått fram och tillbaka idag känner jag.
och en gång i tvprogrammet pussel, om ni kommer ihåg, typ som ordjakten fast roligare som anton körberg va programledare för..?
hahah iaf.
en gång berättade han en rolig anekdot som en svensk reseledare på typ mallorca som skulle förklara volleyboll eller nåt: "you just throw the ball; forward and tobacco"

HAHAHAH goooooooood english.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback