joy and almost joyness

sol!
jag är typ bränd men ska ut och sola ryggen snart iaf haha.
är inte klar med matteprojektet riktigt, eftersom jag upptäckte nåt mycket konstigt som jag måste fråga lars om.
ja fattar inte att varken han eller jag har upptäckt det tidigare om det nu är fel.

så ja hoppas att det är miniräknaren som har fel, inte vi hahaha.

så innan dess kan ja inte göra så mycket.

men det är iaf joy and almost joyness för nu har jag gjort svenska oral commentary.

och det gick bra, tack och lov.

dock stakade jag mig och typ stammade haha.

så nu är det bara matten kvar, och TOKuppsats, men ja känner mig inte jättemotiverad att skriva uppsatsen eftersom det bara är övning.

så vi får se hur det blir med det.


idag har jag alltså varut i skolan mellan typ 8-15 fast jag bara hade oralà 40 min idag :P

men jag hade mina skäl.

fick sällskap av asianbabes efter oralen, honey är hemma :D:D:D

vicky och jag åt på samma tallrik, och mattanten trodde jag skulle äta allt hahahaha det va piiinsamt :P

jag "men vi ska dela tallrik, tror du jag ska äta allt det där?!"

hon "jaha, okej då *bitchblick*"

sen fanns det äppeljuice i mjölkmaskinen, mycket spännande haha.

och ytterligare en gång diskuterades att jag sitter i duschen.

once again, är det bara jag (och ammi) som gör det?!

sen fick dom en till chock när dom förstod att jagh inte låter duschmunstycket sitta kvar där uppe, utan håller i det haha.

men asså jag hatar att få vatten i ögonen.
och så, som jag så fint uttryckte det, vill jag kunna placera strålarna där jag vill ha dom haha.
jaja, tydligen tillhör jag en minoritet haha.
fick iaf ett medhåll, orka stå!

tydligen är det bäckängsfest på kype idag.
men jag varken orkar eller hinner, så ska nog isolera mig här idag.
från och med imorrn - no more stress och plugg.
det ska bli så sjukt jävla skönt.
parteej! ^^


Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha jag håller också i munstycket^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback