justIN time

sheeeeeeeeeeeeeeet vilken konsert.
helt jävla underbart.
svårt att beskriva konserten för er som va där.
men han lyckades väldigt bra iaf.
en upplevelse jag aldrig kommer glömma.

det va dock en låååång dag igår, så vi har typ inte snackat alls om konserten, då vi somnade på bussen och somnade direkt när vi kom hem haha.
och idag skulle jag jobba, great haha.
började 10, så det va väl inte sååå farligt.
men jobbigt att gå upp va det, speciellt när vicky kunde ligga kvar på sin madrass och sova vidare haha.
den låååånga dagen bestod iaf av att efter cirka tre timmars sömn gå upp och åka till gbg.
vid halv 9 va vi där och satte oss och köade.
det va inte precis crowded så vi kunde ha kommit senare haha.
men vi slog oss ner rätt nära två tjejer som hade sovit där haha :)
alltså dom som va där först.
det va väldigt bra då vi fick sitta på deras liggunderlag och låna deras sovsäckar.
jag tror jag somnade typ två minuter och det va verkligen en powernap för ja kände av det haha.
köandet bestod av kortspel, 20 frågor (vicky va trög IGEN) 
v: är det en politiker
h: ja
v: är det en i parlamentet?
HAHAHAAHHA wtf.
ja iaf, och typ ätande, sittande, intervjuer (vi kom med på webbtv, radio och metro haha) och en massa annat.
honey sa att en tjejs röst liknade kakmonstret och omg det va kul.
för det stämde verkligen, och hon sjöng sexy back i webbtv:n HAHAHAH.

 naaaaaaaw :P (fast inte rösten då, iaf inte på tjejen)

har inga bilder från konserten att lägga in, för ja va rädd att ja skulle tappa min mobil om jag tog upp den haha.
men vicky tog typ 300 så ja klarar mig nog, och ni med :P

jag är exremt trött nu.
och va tvungen att koncentrera mig i 3 timmar när vi repade idag haha.
men men, fick betalt så :P
nu känns det som om ögonlocken ska falla ihop.
kanske ska ta och sova tills vicky kommer hit haha.
imorrn jobbar jag igen, och då ska ja sjunga också suck haha.
alltså det är jättekul, men jag har ont i halsen ju.
slapp idag iaf.
jaja.
nu ska jag sluta klaga, jag va typ 3 meter från justin timberlake igår, och typ 1 decimeter från en i hans band haha.
my life is complete! hahahaha.


okej jag är för trött för mitt eget bästa :P

kommer en bättre blogg......... en annan gång...........



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback