långt ifrån listless

Ditt namn: Elza
Är du snygg: oerhört
Födelseår: 1989
Ditt födelseställe: Boden
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel
Spelar du instrument: japp, im a bandgeek (spelar flöjt)
Ligger Skåne i Sverige: nej :P
Har du några danska släktingar: haha nej
Ditt mest överanvända ord: typ
Dina första tankar när du vaknar: "jag vill sova mer"
Är du hungrig: nej, har ätit efter tallriksmodellen idag..... not haha
Vart befinner du dig just nu: i mitt rum
Vart bor du: borås
Vad har du för t-shirtstorlek: 34-36
Är du bra på: att prata fort
Är du singel: jao


Vad heter din morfar och mormor: marianne och nils
Vilket land kommer du ifrån: la suede
Din mobiltelefon: samsung D830 röd <333
Låt just nu: prat på radion, så ingen
CD i stereon nu: salem al fakir <3
Är du sexig: då och då haha
Antal timmar sömn inatt: 9,men jag är trött ändå ghagha
Vem är snyggast: min idealman från halmstad haha
Vem vet mest om dig: många vet mycket
Vem vet du mest om: hm, ja vet inte, alice kanske
Vad vill du ha just nu: fria luftvägar haha
Snyggast i halland: HAHAHA min idealman!!!!! jesper heter han om ni vill veta haha
Vem hatar du mest i hela jävla världen och vill bara ska dö en långsam,
utdragen och mycket plågsam död för att han är så jävla ful och motbjudande
vidrig:
så mycket hatar jag nog ingen. eller ja, våldtäktsmän och massmördare då, men kommer inte på nån specifik
Höger eller Vänsterhänt: höger

Din hårfärg och frisyr: mitt hår är lite solblekt nu men typ ljusbrunt. frisyr obefintlig atm haha
Skorna du hade på dig idag: tofflor, har inte varit ute än
Kläder du hade på dig idag: mjukis
Favoritfärg på kläder: väldigt olika
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: snygga sommarkläder, men vädret tillåter inte
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: inte mycket den här månaden för jag är pank, men oftast alldeles för mycket.
Skolväska just nu: fuck that haha
Har du rosa kamouflage-kläder: NEJ haha
Tatueringar du har: nej, är rädd för sånt haha
Piercingar du har: nope
Handväska eller liknande just nu: en liten svart från HM
Har du glasögon: nope
Hur ser din plånbok ut: likadan som vickys haha. guldig och petite från england för 1 pund hahah
Din perfekta Pizza: gjord i italien ^^
Randigt, rutigt eller blommigt: allt är snyggt ibland

Språk: svenska, engelska, franska
Vilka sjukdomar har du: förkylning
Ditt mål i livet: att leva livet haha
Sängdags: när jag kommit hem från torsdagskvällen
Fobier: typ hundar, och jag har ju en ny nu enligt honey hahha men det tar vi inte här
Känner du en snygg kille: ja
Har du körkort: nej, det kommer dröja ett tag
Vilka cigg gillar du mest: gillar itne cigg
Brukar du svara på kontaktannonser: alltid, på knullkontakt.se hahahhahah
Åsikt om jultomten: han är från finland haha
Äger du några vapen: haha ne
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: candy HAHA skoja
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: typ alice, men det heter ju min syrra nu så haha
Pepsi eller Coca cola: märker ingen skillnad
MacDonalds el. Burger King: mc donalds
Mjölk I kaffet: inget kaffe här
Röker du: nä
Svär du: ja
Sjunger du: ja
Duschar du dagligen: ja i stort sett
Har du varit kär: ja
Den starkaste du vet: min syrras kompis som slog mig i amrbrytning hahahaha.ne ja vet inte
Vill du gå högskola: ne jag vill gå på university ^^
Vill du gifta dig: vet inte, själva gitermålet är inte så viktigt för mig
Tycker du att du är attraktiv: som få haha
Är du en hälsogeek: mamma är, så hemma är jag det automatiskt
Kommer du överrens med dina föräldrar: oftast, men jag och pappa är varandras motsatser typ. men oftast kommer vi överrens ^^
Vad vill du arbeta med när du blir stor: journalist
Favoritårstid: sommar
Favoritmat och dryck: hm, typ lasagne och vatten/smaksatt loka
Favoritdjur: katt <3
Favoritparfym: asså jag är inte så insatt i parfymer, föredrar kläder och skor haha
Favorittv-program: hm.. sex and the city kanske
Favoritämne i skolan: engelska och svenska
Favoritsysselsättning: umgås med folk
Favoritbyxor: cheap monday
Dagens låt: SMK - hänt
Favoritregissör: har ingen
Favoritartist/grupp: atm, salem al fakir och en massa annat
Choklad el. vaniljglass: choklad
Gillar du när det åskar: nej!
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: inte så mycket, jag är billig i drift. men cider och lådvin
När ska du festa nästa gång: idag kanske, om vi orkar gå in på swing
Vad köpte du senast: bröd haha
Hur mycket pengar har du: typ 100 spänn haha
Hur svarar du i telefonen hemma: "hej det är elza"
Hur svarar du i mobilen: "hallå" men min familj tycker dwet låter som om ja säger "allå"
Vem ringde du senast: vicky tror ja
Senast kramat: antingen honey, tea, berg eller sofia
Senast pussat: nee, inte här it's a secret haha
Senast hånglat med: samma här
Sov du ensam inatt: ensam i sängen, men hade vicky på en madrass på golvet haha
Vem sov du hos senast: vickys syrra
Vem sov hos dig senast: vicky
Druckigt alkohol den senaste månaden: ja
Varit på dejt den senaste månadent: nä
Ätit sushi den senaste månaden: nej
Blivit slagen den senaste månaden: haha ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback