lol på mig

nu sitter jag och gör matteprojekt, som jag inte orkat så mycket tidigare idag.
men jag vet iaf vad jag gör och vad jag ska göra.
och det är inte så farligt så det ska nog lösa sig.
imorrn måste jag börja plugga svenska.
det är ganska många måsten nu trots att skolan snart är slut, men det finns roliga måsten också, som att köpa tält till hultsfred och planera inför det ^^

och imorrn har jag bara en lektion, matte, för vi ska hålla på med group 4 och visa för ettorna.

men eftersom min grupp inte blev utvald blir det nog inte särskilt ansträngande haha.

just det, skulle ju göra en lista, men det orkar ja inte nu, stor förlust, huh?


okej, jag måste bara fråga, visste ni att det finns nåt som heter slicklapp?

jag måste säga att ja tyckte det va hilarious.

och ja, jag har ganska låg och vulgär humor.

men seriöst, sklicklapp?! (en uppklippt kondom, plastfolie eller nån slags plastpåse)

ja dör hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback