oj, en kines!

jag har skrivit lite på hultsfredsbloggen, men orkar nite göra klart idag.
har iaf fått alla honeys bilder, och dom äger haha :D

idag har jag varit med vixpix, hon va saknad! <333
vi åkte till gbg, och lyckades få sånadär skrattanfall då man inte fååår skratta åt folk tre gånger.
först till en som jag hälsade på, och faktiskt kände så det va lite pinsamt och jag väste fram "vicky ja hatar dig" medan ja skrattade så jag skakade haha.
det andra va faktiskt omöjligt att hindra.
vi satt på en bänk och väntade på bussen hem, och jag hör nån som låter nära mig.
så vänder jag mig om och 1 cm ifrån mig, jag överdriver inte, ser jag en liten kinesunges face hahahaha.
jag blev så himla chockad, för plötsligt va hon/han bara där med ett stort leende hahahahah.
och det påminde oss om den här tjuvlyssningen:

(Kille 20+ med asiatiskt ursprung står i bankomatkön bakom kvinna 40+ som håller på att ta ut pengar. När kvinnan är klar vänder hon sig om för att gå och krockar nästan med kille 20+.)
Kvinna 40+: Oj en kines!

HAHAHAHAH fan vad jag har skrattat åt den, och det va verkligen så jag reagerade hahah.
(tro nu inte att jag har nåt emot kineser, men de flesta som läser det här borde väl veta det med tanke på att vix är en såndär du vet asiat hahaha, ni ska få bildbevis bara för det :D)
image220


det tredje skrattanfallet va till en kille på bussen, som va väldigt PDish hahaha.
PD = franska haha.
vill inte va för hemsk mot folkgrupper idag, så jag censurerar det helt enkelt haha.

vi hade iaf kul, som vanligt.
sen skulle hon jobba, och ja gick och lämnade in min engångskamera.
så om cirka en vecka får ni se dom ^^
kom på att bilden på mig och salem al fakir (jag vill föda hans barn) finns på annars kamera, så den får ni se när hon har fått sina :P
den mannen är helt underbar för övrigt, och jag har rört hans hår hahaha.
oh yeah.

nu ska jag sova.
men jag måste bara säga shoutout til sommarlov.
det kommer bli ett lovely lov, utan tvekan :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

"för plötsligt va hon/han bara där med ett stort leende" .. hahahha barnet hade ett kön!!!! tror att det var en pöjk men är icke säker ;P hahaha (L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback