so,

igår fyllde alltså min babe honey 18!
vicky och jag åkte hem till henne, väckte henne med rulltårta och juice haha.
sen fixade vi brunch ^^ 
efter att vi hade ätit halvt ihjäl oss satt vi och snackade om allt och inget ett tag, tills vi gav honey vår egen improviserade spabehandling haha.
den innehöll massage (HAHAHAHA ja skrattar högt när ja tänker på hur vicky rörde händerna) som kanske inte va i proffsnivår hahaha men ändå.
sen en hårinpackning, ansiktsmask och fransk manikyr :)
jag har inga bilder, men det har
vix
så det va en underbar för/eftermiddag, grattis igen älskling <33333

sen åkte vi tre, jouhaine, anna, johanna och sofia till johannas jobbarkompis jonas, som hade förfest.
där va det jättetrevligt, och vi blev bjudna på god mat ^^

jag drack öl hahahahaha jag hatar det egentligen.

men den ja drack igår va helt okej, den är direktimporterad från tyskland haha.
sen skulle vi bege oss till jonas kompis i fristad som hade fest.
och ja, vad ska man säga, det va inte riktigt som vi hade väntat oss. 
vad beträffar typen av människor som va där fick vi en smärre chock haha.
men vi bestämde oss för att göra det bästa av situationen och det lyckades vi bra med, efter at vi hade ätit chips i soffan ett tag haha ^^
under festen inträffade en massa, men det tar vi en annan gång haha.
 (not)
jag, vix och berg blev kvar där längst av dom i vårt gäng.
väl hemma somnade jag som en stock, och blev väckt klockan fem av pappa, för dom skulle ju åka och jag skulle säga hejdå.
då va det tuuuuuuungt att gå upp måste jag säga.
imorse kom jag ihåg att en spillde jäger på mitt bröst, och det såg jävligt konstigt ut sen resten av kvällen, suck haha.
så det luktar jättemycket jäger och öl USCH.
sen sov jag till 12 haha.

idag ska jag som sagt hem till honey på middag ^^
och vet ni vad, på måndag ska vi på justin!!!!!!!!!!!
fan va nice :P


 



Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahaha omg vilken cpkväll ;P

Postat av: h0nung

hhahaahhha ()L)

2007-06-24 @ 12:26:37
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback