we all love cake, right?

middagen hos honey va jättemysig ^^
vi åt oss jättemätta på tacos och snackade hur länge som helst.
mycket boda minnen haha.
dock lyckades jouhaine och jag snacka om ett autistiskt underbarn på piano som vi sett på tv typ 10 ggr hahaha.
men seriöst, den killen är fascinerande!
men nog om det haha.
vicky lyckades självklart säga en hel del.. trögt haha.
bland annat  autentisk istället för autistisk hahahahaha.
och "honey, har jag sylt?"
hur som helst, honey hade gjort god mat och skurit grönsakerna fint haha.
och alla klagade på quorn, men lik förbannat (haha) åt alla av det som snacks sen haha.
quorn in my heart ^^
ett annat hett ämne var midsommarfesten, och det slutade alltid med att någon konstaterade "jaa.. dom va konstiga dom"
hahahah.
indeed.

idag vaknade jag och vix 12.30.
och ikväll borde vi lägga oss tidigt för imorrn ska vi bringa some sexy back!
justin timberlaaake ^^
men ah, tillbaks till dagen.
vi spontanåkte till sandared och gick ner till sjön.
där körde vi 20 frågor väldigt längeh ahaha.
personer vi tänkte på var till exempel:
lars, hitler, jan (dataläraren SHIT vad vicky fick svårt för den hahaha ), arnold schwarzenegger (den hade jag jättesvårt att ta haha), folk i klassen, kenza (hahahahahah), folk från boda, kalle anka.
och sist men inte minst, Gud :P
det va fruktansvärt kul, det va jag som skulle frgåa.
e: "är det en man?"
v: "eh.... ja vet inte"
e: "okej?"
v: "men jag tror det iaf"
e: HAHAHAH är det gud?
haha det va det :P
sen åkte vi hem och åt asstarka kinesnudlar haha.
det va dock vääldigt gott :D
sen åt vi tårta också ehehehehh no amounts mentioned :P
men nu är inte vicky här längre.
all by myseeeeelf (8)
HAHA
men hon kommer om ett tag igen, förhoppningsvis med en rolig upplevelse i bagaget haha.

iaf, JUSTIN TIMBERLAKE IMORRN!
med mina asianbabes, fan va kul :D:D:D
han har fått jättebra recensioner så ja tror det kommer bli great.
han är grymt het också, det ska mycket till för att jag ska tycka en snaggad kille är het.
i hate it most of the time haha.
men justin, nej, där har jag inget att säga emot haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

du droppar alltså brunt lockigt hår för justins snagg :O hahahaha

Postat av: h0nung

wiiiiiiiiiiiiiiiie :D:D:D:D:D:D

2007-06-24 @ 23:06:28
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback